Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Ey!! Macarena \o/
Al is het wel logischer om als je poster selecteert dat automatisch te doen, crisp?
Raz, ik gok dat bjck 'dit topic(poster)' bedoelt
[ Voor 16% gewijzigd door moto-moi op 27-10-2007 15:18 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dat probeerde ik, zowel " als ' er omheen, mocht niet batenmoto-moi schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:17:
daarom heb je de mogelijkheid om " eromheen te zetten
Ik kon ook niet echt een mogelijkheid vinden om met 1 klik het te doen. Een 'zoek alle post van deze user in dit topic' knopje.Al is het wel logischer om als je poster selecteert dat automatisch te doen, crisp?
Yups! Stomme fout in geslopen iddRaz, ik gok dat bjck 'dit topic(poster)' bedoelt
[ Voor 23% gewijzigd door bjck op 27-10-2007 16:27 ]
Dat klopt, en als zodanig is dit een probleem dat zonder aanpassing in React niet op te lossen is.bjck schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:25:
[...]
Dat probeerde ik, zowel " als ' er omheen, mocht niet baten
Overigens is dit al eens eerder gemeld...
Intentionally left blank
Ik heb niet verder gekeken dan bij de open bugs bovenaan van laatste 30 dagen. Ik nam aan dat als het gemeld was en niet opgelost hij niet gesloten zou zijn
[ Voor 3% gewijzigd door bjck op 27-10-2007 16:29 ]
Oké, dat is bijna een jaar geleden welcrisp schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:36:
Betreffende bug is nog niet eens een jaar oud
[Bug] Quicksearch dit topic (poster)
Lijkt niet geëindigd met een oplossing zo te zien, anders meld ik niet hetzelfde nog een keer aan. Al is de work-arround werkbaar door gewoon de user code in te vullen.
[ Voor 23% gewijzigd door bjck op 27-10-2007 22:40 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()