Partities?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Als men software matig partities maakt op één dezelfde fysieke partitie, is het dan beter om de andere software niet op de Windows-partitie te zetten? Ik vraag dit omdat bij Adobe Photshop CS2 men aanraad om dit niet op de Windows-partitie te zetten en ik vroeg me af, of dit ook beter is voor de andere software... Bij voorbaat dank!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Technisch maakt het niets uit op welke partitie het staat. Partities zijn meer om het voor de gebruiker makkelijker te maken. Bijv C: voor je systeem en D: voor je data. Maar dat is een eigen keuze. Je kan Photoshop net zo makkelijk op je Windows partitie zetten als op een andere partitie. Wat men wellicht bedoeld is dat je rekening moet houden met grote tijdelijke bestanden en daarom dus veel vrije schijfruimte moet hebben.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Ik denk ook dat het meespeelt dat wanneer je gaat formatteren, om bijvoorbeeld Windows er opnieuw op te zetten, je dan niet gelijk al je Photoshop instellingen endergelijke kwijt bent als je het op een andere partitie zet.

The devil is in the details.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hahn schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:36:
Ik denk ook dat het meespeelt dat wanneer je gaat formatteren, om bijvoorbeeld Windows er opnieuw op te zetten, je dan niet gelijk al je Photoshop instellingen endergelijke kwijt bent als je het op een andere partitie zet.
Die raak je waarschijnlijk toch wel kwijt aangezien een hoop instellingen natuurlijk ook in de registry zitten :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-03 13:07
My 2 cents: doe gewoon wat je zelf het makkelijkste vindt, het zal allemaal bar weinig verschil maken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit kun je zelf ook wel redelijk goed beredeneren volgens mij; qua performance maakt het iig niets uit aangezien het dezelfde schijf is. De rest moet niet zo lastig zelf te bedenken zijn :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.