Toon posts:

[Vista] Vensters verkleinen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik speel online poker, en als ik de tafels wil verkleinen loop ik op den duur tegen een limiet aan: kleiner dan dat kan niet. De grote van de tafels had ik dus altijd zo dat ik in 1 oogopslag 4 tafels in beeld had. Vaak speel ik echter op 10, dus ik kan niet letterlijk alles tegelijk zien. Nu heb ik een 32 inch lcd tv en die gebruik ik als monitor. Daardoor is elke tafel zo groot, dat ik met gemak alle 10 tegelijk in beeld zou kunnen hebben, en toch alles duidelijk zou kunnen zien. Maar dat kan dus niet, omdat ik de vensters gewoon niet verder kan verkleinen. De software lijkt dit te limiteren. Wat kan ik hieraan doen? De resolutie van de tv staat al op zijn maximum: 1366 x 768.

Ik heb hier al naar gezocht maar ik kan er niks over vinden.

Bedankt,

Martin

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Betere monitor kopen? Een 20" TFT kan al hoger dan wat je nu hebt aan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-02 11:11

DinX

Motormuis

Je loopt daar gewoon tegen de limiet van je TV aan.

Als zo'n programmeur ingesteld heeft dat een tafel bvb 400 op 300 pixels mag zijn, sja, dan krijg je er nu eenmaal maar 3 x 2 op je TV.
Het lijkt me dat die poker software (of applet in je browser) gewoon vaste maten voor de tafels heeft en niet scalet met het venster.

Een screenshotje erbij zou trouwens al iets meer duidelijk maken. Is het 1 browservenster of applicatievenster met daarin allerlei tafels, zijn het allemaal losse venstertjes, is het in een browser of applicatie,...

[ Voor 50% gewijzigd door DinX op 28-10-2007 00:30 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride