Dual player met één keyboard mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:05
Ik heb een spel Cars maar dat kan geen dual player met één keyboard. Bestaat er een emulator waardoor je wel met één keyboard met z'n tweeen kunt spelen? Het spel ziet een tweede keyboard niet dus dat werkt niet.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye, Luyuan, 32kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hoe bedoel je 'ziet een tweede keyboard niet'? Als het spel spelen met twee keyboards niet ondersteund, vermoed ik dat je ook niet verder komt als je een tweede keyboard gaat emuleren. Kijk in het boekje van je spel of je met twee spelers op één keyboard kunt spelen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziona
Het boekje spreekt alleen van twee gamepads. Maar je kunt ook gewoon met een keyboard spelen. Echter als ik een tweede keyboard aansluit, dan kan ik niet één van de twee keyboards toewijzen aan de tweede player. Conclusie: ondanks dat er twee keyboards zijn aangesloten, ziet het spel beide keyboards als één keyboard. De vraag is dus of er een emalator bestaat die bijvoorbeeld de A,S,Z en X toetsen als zijnde een gamepad emuleert.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye, Luyuan, 32kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat doet dat spel niet, maar Windows. Je kunt gewoon niet twee toetsenborden aansluiten die alletwee een andere 'A, S, Z en X' geven.

Kun je niet 'gewoon' ergens zoals vroeger, controls instellen voor de tweede speler? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziona
Nee, de optie dual player blijft grijs als er geen gamepad is aangesloten. Pas dan krijg je de optie om controllers toe te wijzen aan players. Ergens anders kan ik daarvoor geen opties vinden.

Normaliter spelen we cars met de pijltjestoetsen. Ik had gehoopt dat er een emulator zou zijn die de A,S,Z en X toets (oid) als gamepad toewijst zodat Cars denkt dat er twee controllers zijn.