tool om pc configuratie uit te lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 727 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237927

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de bekende tool(website) die alles van je pc uitleest, niet alleen de hardware, maar ook de software. Ik kan alleen niet meer op de naam komen van de site. Wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:29

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Everest? Dat is van Lavalys.

Oh ja, dat is tegenwoordig geen freeware meer, maar misschien kun je het op wat downloadsites proberen om aan een oudere versie te komen.

[ Voor 54% gewijzigd door DrivinUCrazy op 27-10-2007 12:33 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
Hier heb je een link naar de gratis everest:

Everest Home Edition Softpedia

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verder heb je nog PCWizard en HWInfo. Maar allebei vind ik ze niet zo fijn als Everest was. Bestaat Sisoft's Sandra trouwens ook nog?

edit:

Blijkbaar wel: http://www.sisoftware.co....on=downandbuy&langx=en&a=
Kan alleen niet echt vinden wat er nu precies voor verschil zit in de gratis en de betaalde versies, behalve die dingen op die link. Laat de gratis ook gewoon alles zien wat je wil?

[ Voor 37% gewijzigd door Mad Marty op 27-10-2007 12:43 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237924

Sisoft Sandra is er inderdaad nog. Ga via **snip**. Daar kun je de volledige versie downloaden
Modbreak:Het GoT beleid is duidelijk over warez:
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral / voornamelijk niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien:

* Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
Check je mail :/

[ Voor 77% gewijzigd door dion_b op 27-10-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Everest vind ik persoonlijk het fijnst werken ondanks dat het geen freeware meer is. Het programma ziet er erg goed uit en geeft vrij veel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit gaat puur om software dus staat het hier in (Overige) Hardware verkeerd. Verder blijkt veel te weinig eigen inzet uit de topicstart, dus heeft moven ook geen zin.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.