Toon posts:

Juiced 2 demo

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sins gisteren juiced 2 gedownload en gespeeld ,

Allemachtig wat een zware systeem eisen voor een racespel , nou heb ik ook niet state of the art systeem hier.

P4p800 deluxe
P4 3.0HT @ 3.4Gig
2048MB DDR
Saphire X1950PRO 512MB
Creative XfI extreme gamer

Pfff op medium settings net aan bespeelbaar met framedrops tot 12fps ;(
Wat vinden jullie van deze demo en de systeem eisen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grootte van je scherm speelt ook een rol, maar dat zijn dan inderdaad zware systeemeisen. Het probleem is je processor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad de resolutie is ook bepalend voor performance,
gespeeld op 1280x1024 widescreen , mja lagere resolutie's zien er niet uit op een TFT 19"ins.

Maar even over de demo, ik moet echter wel zeggen dat het er goed uitziet met smooth gameplay wat ik van Juiced 1 ook gewend ben.
Driften en het bochtenwerk gaat smooth vergeleken met de laaste NFS reeks,de auto's zien er best goed uit met details.
De omgeving van het spel is prima, vooral licht reflextie op de weg ziet er mooi uit net als de omgeving zoals gebouwen en crowd.

Jammer is wel dat het erg veel vergd van systemen die wat ouder zijn, om dit spel op tot zijn recht te l;aten komen vergd volgens de systeem eisen een Nvidea 8800 of een ATI X2800 en Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
Das wel erg hoog voor een racegame als je het mij vraagt.
NFS Pro street vergd minder volgens de specificatie's , minimaal een P4 2.0gig en een ATI 9600 of hoger.
Maar zeg het eerlijk game ontwikkelingen gaat ook verder net als harware en met een systeem van 3jaar en ouders ga je tegen deze zaken aanlopen kwa performance.
Juiced 1 had ook meer power nodig als de NFS under ground 1 en 2 maar de gameplay van juiced is smoother en meer gericht op rijden en het bochten werk als NFS (maar das mischien persoonlijk)

Ik wacht dan ook met smart op NFS pro street en wil juiced 2 daar mee gaan verglijken op performance en gameplay.
Toeters en bellen en gelikt grafische beeld in een spel zijn allemaal leuk maar gameplay blijft doorslag gevend of een spel aanslaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 08:15
Ik verlies mijn geduld al bij het laden van het hoofdmenu. Tering zeg, wat kent dat spel lange laadtijden. Als de demo een beperkte versie is van het volledige produkt, dan pas ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
Ascathon schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:41:
Ik verlies mijn geduld al bij het laden van het hoofdmenu. Tering zeg, wat kent dat spel lange laadtijden. Als de demo een beperkte versie is van het volledige produkt, dan pas ik hoor.
lange laad tijden ???

binnen 4 sec zijn ze hier voor bij....

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RAVW ,

Emm als we jou systeem bekijken dan vind ik dat ook niet zo vreemd AMD64 X2 6000+ en een Nvidia 8800GTS :)

Maar niet iedereen heeft een ruim buget voor een high performance pc , maar je zegt niks over de demo zelf hoe hij speelt of eruit ziet dus ik vind jou reaktie een macho reaktie op de demo van kijk mij eens met deze specificatie's waar jullie niet aan kunnen tippen :p (helaas dit geld voor mij en is waar)

Dus vertel eens wat vindt je van de gameplay ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik heb links en rechts slechte meningen gehoord over de demo, maar ik moet zeggen dat het smaakt naar meer :) Grafisch is het inderdaad weer prachtig en uiteraard neemt dat ook wat hogere eisen met zich mee. Ook qua gameplay vind ik het niet verkeerd, speelt lekker weg. Alleen bij de drift had ik problemen met elke wagen behalve de 350Z (en 1 andere auto nog niet geprobeerd).

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
C.44 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:08:
Ik heb links en rechts slechte meningen gehoord over de demo, maar ik moet zeggen dat het smaakt naar meer :) Grafisch is het inderdaad weer prachtig en uiteraard neemt dat ook wat hogere eisen met zich mee. Ook qua gameplay vind ik het niet verkeerd, speelt lekker weg. Alleen bij de drift had ik problemen met elke wagen behalve de 350Z (en 1 andere auto nog niet geprobeerd).
Wat ik ook mooi vond van Juiced 2 demo , als je in de bochten de vangrail met banden raakt zie je de banden leuk wegslaan en de baan over stuiteren :)
En NOS gebruiken en zulke mooie vlammen de uitlaad uitkomen is ook mooi ,verder kan ik weinig gameplay verschil merken vergeleken met Juiced 1 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:11
ik heb de demo gisteren ook ff gespeeld, op zich best leuk, komt beter over dan juiced 1.

1 vraagje nog:
hoe kan je kiezen dat je een stuurtje gebruikt ipv toetsenbord ? ben er 2 uur mee aant kloten geweest :P kom er niet uit.

als je naar controls gaat, zie je rechts onderin, een keyboard icoontje staan, maar geen knop waarmee je kan switchen naar stuur.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
nick_haak schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:59:
ik heb de demo gisteren ook ff gespeeld, op zich best leuk, komt beter over dan juiced 1.

1 vraagje nog:
hoe kan je kiezen dat je een stuurtje gebruikt ipv toetsenbord ? ben er 2 uur mee aant kloten geweest :P kom er niet uit.

als je naar controls gaat, zie je rechts onderin, een keyboard icoontje staan, maar geen knop waarmee je kan switchen naar stuur.

iemand?
nee dat zou ik ook wel eens willen weten ik krijg mijn stuur ook niet echt aan de praat.

maar verder is het een leuke demo.

loop zeer soepel op mijn systeem.
en ook het rijden (vooral het driften is zeer goed gedaan, maar op de weg gewoon racen is niet iets om naar huis over te schrijven :( )

maar oke het is dan ook een arcade game en geen sim

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mhhh nee ik ben ook bezig geweest om met een stuurtje de demo te spelen, maar ik heb ook geen sucses kan geen stuur of toetsenbord selecteren :(

Verder idd het is een Arcade game en daar is de gameplay belangrijker dan grafische hoogstandjes ,maar het liefst wil ik beide :P
Je wilt ook een vrouw die er lekker uitziet en ook nog een handig is :P WTF heeft dit met Juiced 2 te maken :) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:11
damn, mooi werk thq, er staat ook geen woord in de readme over stuurtjes, waardeloos :P

het spel ziet er redelijk mooi uit, kan beter maar is niet lelijk ofzo, alleen stuurt het ontiegelijk kut met toetsenbord, en ik zou denken dat een stuurtje moet werken.

niet dus :s

tot dan, geen juiced voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Juiced 2 op pre-order dus ik heb zsm ook de demo gespeeld. Eerst indruk waren de hoge systeem eisen, waardoor ik gedwongen ben hem op 1024x786 te spelen zonder alle details en met AA uit. Ziet een beetje raffellig uit maar de dames dansen wat soepeler. Als ik meer detail aanzet is hij te happerig om te spelen maar de omgevingen zien er wel mooi uit. Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe graka.

In Juiced 1 was de besturing realistischer en meer uitdagend dan andere arcade reeksen. Ik vind bij Juiced 2 dat de besturing minder direct is en heel gevoelig, waardoor je heel makkelijk haaks op de baan ligt. Zou kunnen omdat de keyboard de enige spelbsturing is in de demo. Maar mijn eerste indruk is dat het veel meer arcade aanvoelt dan Juiced 1, misschien iets meer uitdagend dan de plangas NFS reeksen bijvoorbeeld.

Tot nu toe heb ik meer plezier gehad met de drift mode, die voelt echt hetzelfde als de "Show-off" in Juiced 1. Alle autos in de demo hebben die "Goed driftauto" stempel, maar tot nu toe heb ik de Saleen/Mustang het meeste onder controle. Toch merk ik dat ik veel meer moet oefenen om die challenges te kunnen winnen.

Ik ben in ieder geval niet teleurgesteld, alleen een beetje verbaasd over de systeemeisen. Volgens mij heb ik minder last gehad met Test Drive Unlimited en die was al zwaar.

Maar ik heb wel een probleem: Als ik de demo installeer, kan ik hem gewoon spelen. Daarna, als ik hem weer opstart blijft hij hangen tijdens het starten van de race rond de Colliseum. Opnieuw installeren is het over, maar ik ben het een beetje zat dat ik dit ieder keer moet doen. Hebben anderen daar ook last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05
Beetje rare startpost voor in SGD :) Indien je een discussie wil starten over Juiced 2 dan graag hier een nieuw topic openen met een betere topicstart en een voorzet tot discussie. Indien je een probleem hebt met het spel graag een topic in SPV openen met voldoende relevante informatie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.