Herstel Cd maken om terug te kunnen naar Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 1.865 views sinds 30-01-2008

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11-2025
Hallo,

Ik heb 3 nieuwe Packard Bell Vista Home machines waar we XP Pro op gaan zetten om in een domein te kunnen gebruiken. Ik wil Vista er dus helemaal af hebben en XP erop.

Om eventueel later van de garantie gebruik te kunnen maken dient er dan weer Vista op gezet te worden. Wat is de beste manier om een recovery CD te maken om later weer terug te kunnen naar Vista?

Ik lees vanalles over WAIK en ook de eigen recovery tool van Vista, wat is de beste (liefst gemakkelijkste) methode?

Mark

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 16:58
ik vermoed dat je dit het beste met ghost kunt doen, maar ik kan er ook geheel naast zitten.

Aanhangwagen onderdelen

• mvandek2
Kan Ghost een image maken van je hele systeem waarvandaan later weer is terug te installeren?

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 16:58
Ik dacht inderdaad van wel ja. Google kan je er vast meer over vertellen.

Aanhangwagen onderdelen

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dat kan toch gewoon met de software van PB zelf waarmee je een recovery cd/dvd aan kunt maken ?

Verwijderd

Kleine moeite om even de Symantec site door te lezen ;)

http://www.symantec.com/n....jsp?pcid=br&pvid=ghost12

• mvandek2
Kleine moeite om even de Symantec site door te lezen ;)
Dat klopt maar ik heb iets te vaak meegemaakt dat het toch net iets anders lag, uitzonderingen in het spel waren of dat het voor deze versie net niet werkt enz. dat ik met dit soort kritische dingen erg achterdochtig ben geworden.
Daarbij worden termen nogal eens verschillend gedefinieerd of uitgelegd.

Ik wil gewoon een cd kunnen maken, het hele systeem formatteren en op elk moment vanaf die cd/dvd kunnen terug installeren.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

mvandek2 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:09:
[...]

Dat klopt maar ik heb iets te vaak meegemaakt dat het toch net iets anders lag, uitzonderingen in het spel waren of dat het voor deze versie net niet werkt enz. dat ik met dit soort kritische dingen erg achterdochtig ben geworden.
Daarbij worden termen nogal eens verschillend gedefinieerd of uitgelegd.

Ik wil gewoon een cd kunnen maken, het hele systeem formatteren en op elk moment vanaf die cd/dvd kunnen terug installeren.
Acronis...................

ARME AOW’er

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

mvandek2 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:39:
wat is de beste (liefst gemakkelijkste) methode?
Disk image trekken en opslaan op een archiefschijf :)

Gewoon proberen, je bent zeker niet de eerste die met deze vraag komt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.