Toon posts:

Problemen met m'n writer. Hulp Gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik iets probeer te writen gaat het fout. Met Nero geeft ie meestal "Power calibration area is full" en met EZ CD creator zegt ie gewoon dat het mislukt is. Ligt dit aan de software (Conflicten tussen EZCD en Nero), aan het merk v/d CDR's ('k heb Philips, TDK en zo'n Lidl merk (Octron) geprobeerd) of is m'n writer gewoon naar de klote. Mijn writer is een Philips 3610 (kutding). Help mij asjeblieft !!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Bekend probleem van de 3610..... als schoonmaken en andere cdr's niet meer helpen dan issie overleden!

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 08:08
Overleden zo'n Philips nooit draai zelf nog met de CDD2000 versie al 2 x schoongemaakt en 1 x gecalibreerd.
Lubricate the inner mechanism with SILICONE-BASED grease.
be careful not to get any on the laser.

In order to clean the innerdds you'll need to take the drive out of your computer and dismantle it.

Is it worth it, when you can get a nice 12x SONY for a reasonable sum?

Anyways, the Philips technical support is useless, and who's to say the drive won't dry up again and require lubricating?

Hope this helps you out. best wishes.

Er is een site alleen voor die 3610 het schijnt een een of ander palletje te zijn wat je best wel kan verhelpen...
http://cdd3610.freeservers.com/

Als de lade niet meer open gaat en de ledjes doen niets meer dan kun je hem begraven>:)

The CDD 3610 Burner has been selected to receive The Cool Member Award for the Month May 1901 *D

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |