Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
jep bij paradigit (is de enige winkel waar k m gezien hep) voor 89 pieken ofzo
Verwijderd
Crosscabel kost 15 piek en werkt perfect en snel.
(Ik ga er wel vanuit dat je in de laptops een netwerkkaart hebt anders is dit geen optie)
(Ik ga er wel vanuit dat je in de laptops een netwerkkaart hebt anders is dit geen optie)
Eeej,
Dass gewoon een USB-link kabel, Bijvoorbeeld van Sitecom. (Kost bij Informatique 85,- )
GreetZZ
Dass gewoon een USB-link kabel, Bijvoorbeeld van Sitecom. (Kost bij Informatique 85,- )
GreetZZ
Verwijderd
Waarom neem je niet gewoon een parallelle link kabel. Kost minder dan de helft van dat USB ding.
Knollen, citroenen en meer van dat soort ooft, zucht ...Op maandag 12 februari 2001 21:25 schreef Worstenbrood het volgende:
usb draait op 11mbit als ik het goed heb parrallel veel minder.
Als jij worstjes voor op je brood koopt, en de prijs is 4 dubbeltjes, betaal jij dan ook 4 guldens ?
Let wel, USB staat voor Universal SERIAL bus, dus de bitjes gaan een voor een over de lijn.
Een parallelle poort heeft een lagere klok-snelheid dan 11, maar is wel PARALLEL, dus er gaan 8 bitjes tegelijk over de lijn, maal de maximale 2.5, komt dus op 20 uit.
Plus het feit dat bij USB alle controle-signalen ook over de seriele bus gaan, terwijl die bij parallelle poorten aparte lijntjes hebben.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Is er ook een parralele verbinding tussen een W2k en een WinMe machine te leggen.
Hoe ??
en wat voor progje heb je daar bij nodig??
Hoe ??
en wat voor progje heb je daar bij nodig??
Verwijderd
Ik heb met een USB link kabel 1.000 Mb oftewel 1 Gb. over geplaatst in ongeveer 10 minuten. Dat is een een en een nul.
Probeer dat maar eens met een Parallelle kabel.
Good Luck
Probeer dat maar eens met een Parallelle kabel.
Good Luck
Pagina: 1