Toon posts:

Vragen over KPN Go

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand welk merk/type modem je krijgt als je KPN Go neemt?

En moet je voor KPN Go eerst een abonnement hebben op een analoog tel. abonnement van KPN, of kan het ook zonder tel. abonnement?

Dank voor de antwoorden.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-12 15:40
Als je dit bedoeld Dan vermoed ik dat je daar gewoon zoon experia box bij krijgt.

Uit wat er op die site staat, vermoed ik dat je internet plus bellen go direct kunt aanvragen zonder eerst een analoog of isdn telefoon abbonement hoeft af te sluiten.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 16:55

Shunt

Boe

nsa1984 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:31:
Als je dit bedoeld Dan vermoed ik dat je daar gewoon zoon experia box bij krijgt.

Uit wat er op die site staat, vermoed ik dat je internet plus bellen go direct kunt aanvragen zonder eerst een analoog of isdn telefoon abbonement hoeft af te sluiten.
dat of een tompson 610

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
nsa1984 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:31:

Bedankt voor de reacties.

Nee, ik bedoel niet IPB, maar dit

Kun je op die Experiabox en de ST610 direct een telefoon aansluiten zodat je via het modem kunt bellen via een VOIP server?

Bedankt weer voor de info.

Verwijderd

De ExperiaBox wordt afaik gebruikt voor IPB, voor Internet van KPN krijg je , indien je een draadloos modem neemt, de ST780 welke een VOIP mogelijkheid heeft idd...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:46:
En moet je voor KPN Go eerst een abonnement hebben op een analoog tel. abonnement van KPN, of kan het ook zonder tel. abonnement?
Hier komt nog bijna 10 euro aan kosten voor KPN overheen voor het gebruik van de lijn, omdat je geen telefoon abo van ze afneemt.
Eerste jaar is 15 euro, daarna 25. Dus misschien is het telfort 20Mbit abo van 20 euro per maand (geen extra kosten voor gebruik lijn) een betere optie.

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Even uit nieuwsgierigheid, maar waarom zou je zo'n traag/duur abonnement nemen?

Verwijderd

Topicstarter
Lekkere Loempia schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:46:
Even uit nieuwsgierigheid, maar waarom zou je zo'n traag/duur abonnement nemen?
Ik wil betrouwbaar ADSL voor een zo laag mogelijke prijs. 5 euro per maand verschil maakt voor mij wel wat uit, ik ben namelijk arm... En 20 Mb bandbreedte heb ik niet nodig.

Wat me nog niet duidelijk is: die 10 euro voor de huur van de KPN-lijn: is dat eenmalig of komt dat maandelijks bovenop het KPN Go abonnement?

Bedankt weer.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Dus je wilt kpn adsl go? Daarbij wordt een st546v6 of een st780wl geleverd.
De lijnhuur wordt elke maand gerekend, maar zit bij kpn gewoon bij het adsl-abo in. Je moet dan wel kiezen voor de variant zonder vaste telefonie.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad.
Daarbij wordt een st546v6 of een st780wl geleverd.
OK, bedankt voor de info.
De lijnhuur wordt elke maand gerekend, maar zit bij kpn gewoon bij het adsl-abo in. Je moet dan wel kiezen voor de variant zonder vaste telefonie.
Dat is dus deze

Sorry dat ik een beetje traag van begrip lijk, maar als ik 't allemaal goed begrijp, betaal ik dus onder de streep voor het eerste jaar 15 euro per maand? (De lijnhuur zit al in die 15 euro?)

Verwijderd

Murcielago schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:03:
Dus je wilt kpn adsl go? Daarbij wordt een st546v6 of een st780wl geleverd.
Maar zonder telefonie kost ie dus wel 25 euro per maand! Check je postcode en zie: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1753570#[0]

Misschien is die bandbreedte van telfort wel veel, maar een goedkoper adsl abo zonder telefonie is volgens mij amper mogelijk op dit moment. Orange heeft wel een 8,95 abo van 4Mbit (maar na 12 maanden 17,95), maar daar komt dat 10tje dus weer overheen (eerste jaar 5 euro!). Dit wordt dan 13,95 per maand het eerste jaar, daarna 27,95. Dan MOET je hem wel opzeggen na 1 jaar. Al met al is die 20 euro van telfort spotgoedkoop.

Misschien is het nog een optie om bij je kabelleverancier te kijken...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 17:20 ]

Pagina: 1