Toon posts:

Bootcamp Beta updaten in Leopard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

ik heb zoals de meeste mensen vanavond leopard opgehaald en t draait nu als een zonnetje.
echter, ik zit met een probleem met bootcamp.

volgens apple moet je windows opstarten, leopard dvd erin doen en dan gaat hij de drivers updaten.
bij mij gebeurt er helemaal niets als ik de dvd erin doe, en op de dvd staat ook nergens een mapje met een udpate.exe erin ofzo.

doe ik wat verkeerd? of is het niet duidelijk hoe je je oude bootcamp beta partitie kan updaten met leopard

Verwijderd

Toen ik Windows opstarte en de cd er in deed zag ik wel een setup bestand. Als je programma als Macdrive oid geinstaleerd hebt meot je deze wel eerst deactiveren, anders werkt het niet. (krijg je andere mappen te zien)

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-02 09:40
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:42:
Toen ik Windows opstarte en de cd er in deed zag ik wel een setup bestand. Als je programma als Macdrive oid geinstaleerd hebt meot je deze wel eerst deactiveren, anders werkt het niet. (krijg je andere mappen te zien)
Dat had ik inderdaad ook. Macdrive laat standaard de Mac-bestanden zien. In de opties kan je dan selecteren dat de Windows-bestanden worden geladen. Even de DVD er opnieuw indoen en toen werkte het.