Toon posts:

Post van Zep The Man

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk deze post eens http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2260702

Hij heeft gewoon gelijk hoor, overbodig modden is niet nodig, gewoon op 0 zetten. En hij bedoelt het niet eens slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
Hij had misschien beter een andere benaming voor Rotterdam kunnen kiezen dan 'Rotjeknor' (ook al wordt dat over het algemeen niet als heel erg beledigend ervaren).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:42:
Hij heeft gewoon gelijk hoor, overbodig modden is niet nodig, gewoon op 0 zetten.
Ook al heeft 'ie misschien gelijk, dat maakt het nog geen 0 waard.
En hij bedoelt het niet eens slecht.
Jij bent telepatisch enzo?

Ik weet het niet helemaal, maar op de manier zoals het er staat kan ik me goed indenken dat mensen er een -1 aan geven.

Verder is er hier een speciaal topic voor, kijk anders eens in de topiclist voordat je een topic opent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even los van zijn reactie, ik dacht dat mensen uit Rotterdam hun stad zelf Rotjeknor noemen?

@The_Zeroorez
nee, hij heeft een smiley achter zijn reactie :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb eigenlijk nog nooit een Rotterdammer 'rotjeknor' horen zeggen, en ik ken er toch aardig wat :X Verder is het niet alleen het woord Rotjeknor natuurlijk, het is ook een beetje de manier waarop hij meedeelt dat er meer op de wereld is dan Rotterdam.

Verder wordt een knipoog smiley niet zelden gebruikt als "oja, zie je wel?", en dus zeker niet altijd als "geintje". Zoals hier dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
In deze context vind ik de ;) er juist uitzien als: je post is nutteloos en ik heb gelijk.
Een smilie om aan te geven dat je iets niet al te slecht / persoonlijk / serieus bedoelt kan heel goed werken, moet je alleen wel de goede gebruiken. |:( , ehm, :) bedoel ik.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het kleine-mismoderatietopic deel III

Ik vind hem zelf ook niet echt zwaar genoeg voor de -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12

Cyphax

Moderator LNX
Niet zwaar genoeg, maar hij is ook niet echt relevant verder. Ik zit echt even te twijfelen of ie 0 waard is... eigenlijk -0,5 maar dat kan niet. Vooralsnog 0 dan maar.

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1