Verbinding tussen Server en Nintendo DS Lite

Pagina: 1
Acties:

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:27
Ik heb sindskort de DS Lite (zwart met wat spelletjes) waaronder Animal Crossing: Wild World. Nu lijkt het me natuurlijk superleuk om online te gaan, maar ik heb hier en daar al gelezen dat je een Nintende WiFi Controller nodig heb...

Hartstikke leuk allemaal, maar mijn eigen wifi-kaart moet ook voldoende zijn. Dus ik ging wat klungelen en hij vond mijn Ad-Hoc SSID. Ik wep-key inrammen en gaaaaaaaan met die banaan.... niet dus. error code 51300 kreeg ik. Ik ging maar wat googlen op die error code maar er kwam geen result voorbij die opging voor ad-hoc verbindingen :? alleen maar wireless routers e.d. Dus heeft iemand hier enig idee hoe ik mijn DS alsnog online krijg? Bij voorbaat dank :)

P.s.: Voor de modjes, ik heb voor dit sub-forum gekozen want het lijkt me een specifiek probleem met de DS. Mocht het fout zijn, excuses :)

[ Voor 9% gewijzigd door Beerkeeper op 26-10-2007 22:59 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

verkeerde subforum, meer iets voor nt (dus lees even de nt faq)

maar vooruit .... geef dus even iets meer relevante info,

bijv staat ics aan ? of is die kaar gebridged ?

Iperf

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 10:54
En er is ook een DS topic:
Nintendo DS (Lite) - Deel 19

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:27
fish schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:58:
verkeerde subforum, meer iets voor nt (dus lees even de nt faq)

maar vooruit .... geef dus even iets meer relevante info,

bijv staat ics aan ? of is die kaar gebridged ?
ICS staat aan (met mijn laptop kan ik gewoon via die verbinding internetten), maar ik kan al niet eens verbinden in verband met die foutmelding namelijk :/

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

De DS doet het niet met een Ad-Hoc netwerk. Je moet dus een wifi adapter hebben met drivers die HostAP mode ondersteunen. Er zijn wat usb wifi sticks met de juiste (Ralink 2500 oa) chipset, die met wat werk wel in HostAP mode te krijgen zijn.

Of natuurlijk gewoon een wifi router.

[ Voor 7% gewijzigd door Nvidiot op 26-10-2007 23:07 ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)