Ik probeer met greasemonkey een site die normaal met window.open voor popups werkt dropdowns te maken met iframe.
Praktisch alles werkt, behalve 1 klein detail:
Als het hoofd venster scrollable is, zal zodra de iframe laad het hoofdvenster scrollen zodat de bovenkant van het iframe gelijk is met de bovenkant van het venster
Het iframe wordt gemaakt met document.createElement, heeft as style position: absolute, en wat locatie attributen.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik dit kan oplossen?
het onload event vang ik al af, en heb ik geprobeerd met e.preventDefault() het tegen te houden, maar tevergeefs
EDIT:
Excuses, na vele script debug-sessies en script opsporen in host en popup applicatie bleek het iets heel simpels te zijn
in de locatie van waar die naartoe moest stond een anchor om heen te gaan...
Oops :P!
Praktisch alles werkt, behalve 1 klein detail:
Als het hoofd venster scrollable is, zal zodra de iframe laad het hoofdvenster scrollen zodat de bovenkant van het iframe gelijk is met de bovenkant van het venster
Het iframe wordt gemaakt met document.createElement, heeft as style position: absolute, en wat locatie attributen.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik dit kan oplossen?
het onload event vang ik al af, en heb ik geprobeerd met e.preventDefault() het tegen te houden, maar tevergeefs
EDIT:
Excuses, na vele script debug-sessies en script opsporen in host en popup applicatie bleek het iets heel simpels te zijn
in de locatie van waar die naartoe moest stond een anchor om heen te gaan...
Oops :P!
[ Voor 15% gewijzigd door TheBlasphemer op 26-10-2007 23:28 ]
[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]