3 schermen op 2 VGA-kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• ipaqlinux48
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 17:25
Beste,

Ik heb onlangs twee 24" schermen gekocht (HP w2408) en heb die aangesloten op m'n nVidia 8800GTX. Nu heb ik gezien dat m'n moederbord (Gigabyte P35-DS4) twee PCI-e 16x sloten heeft. Kan ik nu een tweede vga kaart kopen en daarop een derde 24" scherm eraan hangen of niet? Of kan die alleen in crossfire-mode (dus alleen ATI) gebruikt worden?

Met vriendelijke groeten

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:35

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Ik denk dat je beter een PCI (Ja de oude ;) ) kaartje kunt kopen. Goedkoper en werkt net zo goed.

www.google.nl

Verwijderd

Ik zie niet waarom het niet zou moeten werken. Die 2e PCI-e 16x slot hoeft niet eens door een videokaart gebruikt te worden. Je zou er net zo goed een raid-controller in kunnen schroeven.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 10:41

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ja, het kan separaat.

• diac21
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09-2025
kan je ook een hd2600 en een hd2900xt bij elkaar prikken?
1 voor de films en met hdmi kabel naar je flatscreen? (hd2600)
en 1 voor de games met dualscreen (hd2900xt)?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg...

Het is sinds Windows 98 mogelijk meerdere kaarten in een systeem te stoppen zonder rare toeren of speciale software (en ver daarvoor als je wel wat meer werk wilde doen). Is ergens gecommuniceerd dat dat niet meer kan :? Nee he, dus als je de sloten hebt kun je ze gebruiken...

Als je allerlei speciale SLI/Crossfire dingen doet moet je wel op wat meer dingen letten, maar dat is hier niet van toepassing. Nogal basic (en karige topicstart - als je door *iets* vermoedt dat het niet zou gaan zou je minimaal citaat+link ernaar mogen geven...)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.