Asus M6N beeld slaat wit uit

Pagina: 1
Acties:

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 23:19
Mijn huidige probleem heb ik al een keer eerder gehad, alleen viel het toen nog onder garantie. Het gebeurt me nu dus weer dat op random tijden mijn beeld volledig wit uitslaat, waarna ik de notebook alleen uit kan zetten, af moet laten koelen en ik pas weer verder kan werken. De vorige keer was het dus gemaakt, maar Asus heeft me niet kunnen aangeven waar het probleem zich bevond. Zou het alleen te maken hebben met oververhitting of is mijn videokaart op z'n eind aan het lopen? Garantie heb ik na 3,5 jaar niet meer, dus een oplossing die ik eigenhandig kan uitvoeren zou erg welkom zijn.

• Fresh T.
Niemand een idee waar het probleem zou kunnen liggen? Zou de videokaart op zijn eind lopen en daarmee meteen het moederbord?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-01 22:59
Kan een kabelbreuk oid zijn. Klasgenoot van mij had het ook met een Acer. Zelf kan ik er verder niets over zeggen aangezien die ook garantie had. Kijk eens in het Asus M6 topic zou ik zeggen.

• Fresh T.
In dat topic heb ik ook gekeken, maar daar niemand gezien met hetzelfde probleem. Maar ik ga eens kijken of het misschien dan iets met een breuk te maken kan hebben.