Toon posts:

Bluetooth draadloze bestandsoverdracht via pc werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.014 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bluetooth stick van Trust gekocht: http://www.trust.com/products/default.aspx?item=15076

Ik heb alles geïnstalleerd en het werkt ook, behalve één ding.
Draadloos bestanden verzenden van mijn pc naar m'n telefoon en andersom.
Als ik op de pc op Draadloze bestandsoverdracht klik, komt het menu om dingen te verzenden, maar eerst komt er: "Moment..."
Als ik wacht :z , komt er even later: "Bluetooth niet gestart" Ik kan wel gewoon bestanden toevoegen om te verzenden, maar als ik dan op "zoeken" klik, komt er weer: "Moment..." en "Bluetooth niet gestart"

Wat doe ik fout?
Want Bluetooth doet het gewoon, ik kan met m'n telefoon de pc besturen. Alleen het verzenden van bestanden lukt niet.. :(

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
In je eigenschappen van je bluetooth stick moet je een nieuw profiel aanmaken. Je mobieltje. én je moet op je mobieltje je computer toevoegen
Zo kun je als het goed is wel alles verzenden en ontvangen. ;)

Twitter Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt een boon volgens mij, maar hoe kom ik bij de eigenschappen van m'n blauwtand stick?

Toch bedankt, nu weet ik in ieder geval waar het aan ligt!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:47:
Ik ben echt een boon volgens mij, maar hoe kom ik bij de eigenschappen van m'n blauwtand stick?

Toch bedankt, nu weet ik in ieder geval waar het aan ligt!
Gewoon eigenschappen doen bij dat blauwe Bluetooth icoontje in je taskbar? :?

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik snap het..
Maar ik denk dat ik al weet waar het aan ligt:
Als ik een nieuw apparaat toevoeg moet ik een service kiezen: Netwerkaccespoint, Seriële poort, Mouse & keyboard of Pannetwerk ofzo..
Ik denk dat daar de fout zit, want er staat nergens een mobiele telefoon.
En dat ik wel de muis kan besturen komt denk ik omdat ik mouse & keyboard gekozen heb...
Ik denk dus dat er een service mist ofzo..?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:23:
Ja, ik snap het..
Maar ik denk dat ik al weet waar het aan ligt:
Als ik een nieuw apparaat toevoeg moet ik een service kiezen: Netwerkaccespoint, Seriële poort, Mouse & keyboard of Pannetwerk ofzo..
Ik denk dat daar de fout zit, want er staat nergens een mobiele telefoon.
En dat ik wel de muis kan besturen komt denk ik omdat ik mouse & keyboard gekozen heb...
Ik denk dus dat er een service mist ofzo..?
Kies Seriële poort?

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, Pc had het begeven en heb nu tijdelijk een laptop.
Dus vandaar dat ik nu pas reageer.
Ik heb nu 2 opties waar het aan kan liggen: 1: de software die ik voor de bluetooth stick heb geïnstalleerd, of toch weer Vista..
Want ik heb die stick zonder software te installeren geprobeerd op deze xp laptop en hier kan ik gewoon dingen verzenden, alleen kan ik hier mijn telefoon weer niet als muis gebruiken. Alleen vind ik dingen verzenden belangrijker dan die muis. Dus als mijn computer gemaakt is, ga ik die software verwijderen en heel hard duimen dat het dan wel werkt en anders moet ik toch maar eens vista eraf gaan gooien...

• cygnus_6
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-01 11:45
grootste kans dat het aan de software ligt.

Bij de meeste usb-dingen moet je juist niet de software installeren, windows kan het prima zelf afhandelen.

Het kan alleen misschien wel zijn dat je iets moet instellen op je pc of in je telefoon dat je óf je tel als muis gebruikt, óf je bestanden overdraagt. Allebei tegelijk zal dan gewoon niet werken.
Pagina: 1