Anderhalf jaar geleden heb ik een pc gekocht bij een internetsite
Ik heb een aantal weken geleden mijn harde schijf opgestuurd omdat deze niet meer deed. op deze harde schijf zat een IDE aansluiting
Die is nog steeds niet terug en ik heb daarom een nieuwe harde schijf gekocht.
deze is met sata aansluiting.
Toen ik deze vanmiddag had aangesloten (volgens het boekje van het moederbord)en de pc aandrukte, liet deze een lange piep horen, toen was het een moment stil, en daarna weer een lange piep. Dit herhaald zit steeds. Moederbord: ECS 865PE-A7
Ik kon de pc alleen nog uit doen via de 0-I knop aan de achterkant, op de voeding
Ik heb het een paar geen geprobeerd, Zonder resultaat.
Toen ik een poos later de pc weer aan deed reageerde deze helemaal niet meer
Ik ben bang dat de voeding het heeft begeven. DEze stuur ik op.
Weet iemand wat de piepjes betekenden? en waarom het niet werkte.
In het boekje van het moederbord staat niks over het installeren van sata drivers.
HULP!!!
Ik heb een aantal weken geleden mijn harde schijf opgestuurd omdat deze niet meer deed. op deze harde schijf zat een IDE aansluiting
Die is nog steeds niet terug en ik heb daarom een nieuwe harde schijf gekocht.
deze is met sata aansluiting.
Toen ik deze vanmiddag had aangesloten (volgens het boekje van het moederbord)en de pc aandrukte, liet deze een lange piep horen, toen was het een moment stil, en daarna weer een lange piep. Dit herhaald zit steeds. Moederbord: ECS 865PE-A7
Ik kon de pc alleen nog uit doen via de 0-I knop aan de achterkant, op de voeding
Ik heb het een paar geen geprobeerd, Zonder resultaat.
Toen ik een poos later de pc weer aan deed reageerde deze helemaal niet meer
Ik ben bang dat de voeding het heeft begeven. DEze stuur ik op.
Weet iemand wat de piepjes betekenden? en waarom het niet werkte.
In het boekje van het moederbord staat niks over het installeren van sata drivers.
HULP!!!