Mac OS X "Ultimate" versie?

Pagina: 1
Acties:

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nieuws: Mac OS X Leopard losgelaten op publiek

De volgende zin doet suggereren dat er meerdere Leopard versies zijn, net zoals bij Vista. Dat is niet zo, daarom denk ik dat het wijs is om de zin te veranderen.
De Ultimate-versie met alle toeters en bellen kost 129 euro.
Iemand in de reacties is het met mij eens, zo te zien ;)

🌞🍃

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Windows Vista Ultimate is de versie die alles in zich heeft wat de andere Vista-versies ook hebben. Hetzelfde geldt voor Mac OS X Leopard, want de versie die je voor €129 koopt heeft alles in zich wat andere versies (:+) ook hebben en is daarmee de 'Ultimate'-versie. Ik zal even apostrofes toevoegen.

Verwijderd snapt 'm ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 26-10-2007 18:23 ]

The devil is in the details.

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat was een grap van Steve Jobs in z'n laatste keynote :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• kamerplant
  • Niet online
Ahja, jullie hebben gelijk, ik heb die keynote zelfs nog gezien :P. Dat het nu tussen haakjes staat is wel verstandig imo :)

Case closed.

🌞🍃

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Ik wil graag nog snel een vraag kwijt voordat dit dicht gaat:

Ik mis tegenwoordig de bronvermeldingen bij de nieuwsartikelen, ik kan ze niet vinden. Ik zou graag de keynote willen zien bij dit artikel namelijk, maar er worden geen linkjes gegeven verder. Waar moet ik kijken?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bronlinkjes horen in de tekst gelinkt te worden, vreemd dat het hier niet is gedaan, maar de bron zal ongetwijfeld bij Apple.com zijn te checken. De keynote waar naar verwezen wordt is de keynote van - ik denk - de WWDC '07 en dus niet een keynote die bij de introductie van Leopard hoort.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Persberichtje in onze mailbox kunnen we moeilijk linken ;)

En tja, Apple.com lijkt me nu ook weer zo'n open deur dat een linkje niet onmisbaar is :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Yoeri schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:56:
Persberichtje in onze mailbox kunnen we moeilijk linken ;)

En tja, Apple.com lijkt me nu ook weer zo'n open deur dat een linkje niet onmisbaar is :)
Ik heb echt hard zitten zoeken op zowel Apple als YouTube voordat ik het bericht hier postte, maar kon echt niks vinden. Had ook alle reacties doorgespit, maar het is er niet. Vandaar dat ik graag de bron had willen zien naar de keynote (presentatie) van Leopard omdat er wel korte stukjes van te vinden zijn.

Maar jullie hebben dat ook niet zo bij de hand dus, nou dan geef ik het wel door mocht ik het tegenkomen :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Steve Jobs heeft geen keynote gegeven over Leopard de afgelopen paar dagen, dus hoe lang je ook zoekt, het ding zal niet ineens boven komen drijven. Er is wel een guided tour van een mannetje dat dezelfde kleding draagt als Jobs, maar het is Jobs toch echt niet.
Pagina: 1