Hallo, ik heb onlangs een 2e beeldscherm op mijn GeForce Ti4200 aangesloten zodat ik op allebei de beeldschermen film kan kijken. Het beeldscherm is aangesloten op een dvi poort. Als ik echter een film open in BSplayer krijg ik op het 2e beeldscherm alleen maar zwart beeld. De ondertiteling zie je wel. Ik heb wel iets gehoord over overlay instelling. Waar moet je die precies op instellen? als ik de primary beeldschermen omdraai, dan zie ik op het andere beeld alleen maar zwart beeld. Ik gebruik de optie kloon in Nvidia Control panel. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op allebei de beeldschermen beeld krijg?
Een overlay kan maar op 1 scherm gebruikt worden. Wil je het op beide schermen laten zien dan moet je geen overlay gebruiken. Prestaties kunnen dan echter wel slechter worden. Wat bij Ati kan (en volgens mij ook bij nvidia vast wel) is dat je 1 scherm gebruikt voor je filmpje en dat je hem dan tegelijkertijd fullscreen op je andere scherm hebt. Misschien is dat een oplossing voor je probleem?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'