Help!
Ik heb een harman/Kardon TS7 actieve subwoofer die problemen heeft.
Wanneer ik hem aanzet begint ie beetje te zoemen en hoor je de woofer een beetje ploffen zeg maar,
maar bass komt er niet uit. Lampje gaat aan en je hoor de relais aanklikken
Wanneer het ding een tijd onder stroom staat(minuut of 5-10) dan begint de bass te komen, soms ook niet trouwens.
Soms als ik dan aan de volume knop zit hoor je 1 keer bass en daar na niet meer.
Zou dit een gare voeding zijn ofzo? Want kan me voorstellen als de spoelen warmer worden, deze gaan uitzetten en dan wel contact maken o.id.?
Of zou het de versterker in de woofer zijn, Andere woofer doet het perfect dus receiver is het niet.
Het is zowel het geval bij High Power aansluiten als via SUB(LFE)
Heb em ook al open gehad, geen rare dingen of oxidatie aangetroffen.
Alvast bedankt
Ik heb een harman/Kardon TS7 actieve subwoofer die problemen heeft.
Wanneer ik hem aanzet begint ie beetje te zoemen en hoor je de woofer een beetje ploffen zeg maar,
maar bass komt er niet uit. Lampje gaat aan en je hoor de relais aanklikken
Wanneer het ding een tijd onder stroom staat(minuut of 5-10) dan begint de bass te komen, soms ook niet trouwens.
Soms als ik dan aan de volume knop zit hoor je 1 keer bass en daar na niet meer.
Zou dit een gare voeding zijn ofzo? Want kan me voorstellen als de spoelen warmer worden, deze gaan uitzetten en dan wel contact maken o.id.?
Of zou het de versterker in de woofer zijn, Andere woofer doet het perfect dus receiver is het niet.
Het is zowel het geval bij High Power aansluiten als via SUB(LFE)
Heb em ook al open gehad, geen rare dingen of oxidatie aangetroffen.
Alvast bedankt