Ik heb win XP PRO SP2 en tot voor kort gebruikte ik een FTP servertje om bestanden te delen met mijn projectgroep, omdat deze te groot werden om rond te mailen. Alleen dat heeft nooit echt goed gewerkt. Bij de ene werkte het prima maar de andere kon weer goed verbinden vanwege router, firewall of problemen met hun client etc. Voor sommigen is namelijk Office opstarten ongeveer alles wat ze bezitten aan computerkennis. Het rar-en in delen die wel verstuurd kunnen worden via de email kon door sommigen dan ook niet weer in elkaar worden geplakt en uitgepakt etc.
Ik zoek dus een gemakkelijke methode om bestanden te versturen naar een ander. (Via msn is ook geen succes gebleken, omdat er dan een uitermate trage verbinding tot stand kwam).
Nou ben ik zelf dus ook verre van een expert, maar ook weer geen totale leek dus als er iets is zou ik graag willen weten wat en hoe ik het voor elkaar kan krijgen.
(de bestanden die verstuurd worden zijn doorgaans ergens tussen de 50-100mb)
Ik zoek dus een gemakkelijke methode om bestanden te versturen naar een ander. (Via msn is ook geen succes gebleken, omdat er dan een uitermate trage verbinding tot stand kwam).
Nou ben ik zelf dus ook verre van een expert, maar ook weer geen totale leek dus als er iets is zou ik graag willen weten wat en hoe ik het voor elkaar kan krijgen.
(de bestanden die verstuurd worden zijn doorgaans ergens tussen de 50-100mb)