Onterechte -1?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:54
nieuws: TU Delft wint zonneautowedstrijd voor vierde keer op rij

IN deze nieuwspost plaatst MMal de volgende reactie:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2258413

Deze post kwam op mij ongeveer over als "Ondanks dat de TU betere apparatuur heeft, doen ze het maar marginaal beter". Hierop plaatste ik de volgende reactie:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2258422
Welke nu op -1 Ongewenst staat.

Kwam de post van MMal verkeerd op mij over of is er sprake van een mismoderatie?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als je de race gevolgd had was je opgevallen dat de meeste wagens met veel moeite net een top van 100 Km/U halen. Ik kan dus wel snappen dat je plank misslaat, aangezien hij in mijn ogen absoluut geen nieuwswaarde heeft.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Ik snap niet goed wat de relatie is tussen de post waar je op reageert en jouw post. De post boven je gaat over het beschikbare budget van TNO en de ''low budget'' deelname van de Australische inzending. En dan reageeer jij heel kort met'' er zijn ook snelheidslimieten''. Offtopic dus...

Ook, wat Herby zegt, dat ze deze limiet niet eens kunnen halen speelt mee.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb geen idee waarom je reactie op Mmal is geplaatst. Ik zie de verbanden niet..... en dan is een -1 niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Het zou wel zo kunnen zijn dat het verschil in tijd niet heel groot is door de maximumsnelheid, maar dezelfde maximum snelheid was er vorig jaar ook. Toen haalden ze echter wel 10km/h meer gemiddeld (mbv 3m2 meer). Jouw post is dus een losse kreet die op geen enkele manier in verband staat met de post waar je op reageert. Die maximumsnelheid stond ook in het artikel en heeft dus ook geen enkele toegevoegde waarde.

Of het strikt genomen volgens de FAQ geen 0 zou moeten zijn kan je nog over discussiëren. Maar de +1 is voor de post waar je op reageerd imho wel terecht, en zou dat voor die van jou niet zijn.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik ben het ook eens met bovenstaande. (herby, Ids en ectei....)

Ik denk dus dat jij hem helemaal anders hebt begrepen, want ik zelfs na 5x het bericht MMal gelezen te hebben, snap ik nog niet wat jouw reactie ermee te maken heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 26-10-2007 14:42 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het verband is dat de voorsprong van het team van de TU Delft mogelijk worden gedempt door de snelheidslimiet van ik geloof 110km/h waar de auto's zich aan moeten houden.

Ik vind een afstraffing op -1 nogal overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Tsja, achteraf zijn veel -1 posts te beargumenteren. Ik (net als een aantal andere) vonden dat deze post helemaal niks met MMal's post te maken heeft. Zelf vond ik hem -1 hierdoor:
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn.

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1