zen micro op versterker aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Besten, ik heb geen verstand van zaken betreffende het volgende. Kan ik mijn creative zen micro mp3 player middels de koptelefoon uitgang aansluiten op de aux van mijn versterker om zodoende over mijn reguliere boxen de muziek te beluisteren.
Als dit kan, wordt dan de batterij van de micro volledig opgevreten?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Ja, en batterijen gaan niet sneller leeg. De versterker versterkt het geluid.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Sterker nog: je batterij gaat minder snel leeg omdat een versterker een veel mindere belasting is voor de mp3 speler dan een koptelefoon :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
werkelijk minder belastend? Gaaf, ik zal is opsnorren hoe dat zit (beetje zelfstudie kan geen kwaad..) Dank, ik plug um in.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:12
Zoiets heb je waarschijnlijk nodig. Check wel even of je inderdaad een 3.5" jack hebt.

Verwijderd

Gebruik ik ook regelmatig.
Je moet het volume wel aardig hard zetten van je Zen of je versterker vol open draaien.
Verder werkt het prima en 0 ruis ;)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 12:18
Nielson schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:14:
Zoiets heb je waarschijnlijk nodig. Check wel even of je inderdaad een 3.5" jack hebt.
3,5 mm. 3.5" zou wel heel groot zijn :)

Punctuality is the politeness of kings

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-02 10:45
Bestaat er niet een soort dock met line-out voor een Zen? Dan hoef je je geen zorgen te maken over het energieverbruik en kan je het volume regelen met alleen je versterker.

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:56:
Gebruik ik ook regelmatig.
Je moet het volume wel aardig hard zetten van je Zen of je versterker vol open draaien.
Verder werkt het prima en 0 ruis ;)
Ik doe het ook met mijn iriver (h120). Inpluggen, versterker aan en genieten maar. Volume moet idd aardig opengedraaid worden, maar van ruis absoluut geen sprake. Wel de volumeknop ff terugdraaien voordat je de versterker naar een andere bron overschakelt ;-)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PHiXioN schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:18:
Bestaat er niet een soort dock met line-out voor een Zen? Dan hoef je je geen zorgen te maken over het energieverbruik en kan je het volume regelen met alleen je versterker.
Afaik niet voor de Micro.
Pagina: 1