Toon posts:

iPhone apps werken neit

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist een aantal iPhone applicaties op mijn iPod Touch gezet, maar als ik zo'n applicatie opstart loopt de boel vast.

Ik heb hem gwn in de aplications map gezet, en gereboot.

Iemand die mij kan vertellen hoe dit komt?

PS: Graag zou ik een site willen waar NES gams staan voor de Touch, en evt een tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Graag zouden we willen dat je Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST! even doorlas alvorens topics te openen die hier eigenlijk niet mogen |:(

En wat is er gebeurd met zelf zoeken? In plaats van hier een topic neerdumpen met het verzoek aan ons om maar even jouw vragen te beantwoorden... |:(

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar kan ik niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

like... :?

Goed, omdat ik tijd over heb dan:
als je het topic dat ik aandroeg even leest zie je dat topics over jailbreaks, hacks en het op die wijze installen van zaken op de iPhone of iPod Touch vooralsnog niet toegestaan zijn. Er wordt ook gewaarschuwd voor OW's en bans. Het lijkt me dus vrij duidelijk dat jouw topic nooit geopend had mogen worden.

Mocht je toch verder aan de slag willen met het unlocken van je iPod Touch, moet je dus niet hier zijn, en kan ik je enkel doorverwijzen naar google. Overigens maak ik uit je posthistorie op dat initiatief niet je sterkste punt is. Het is hier geen kleuterschool waar we je alles maar hapklaar voorschotelen zodra je erom vraagt. Een beetje inzet verwachten we wel.

My 2 cents.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk even op het mac osx forum.. daar kunnen ze je verder helpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ten eerste, zoals door Whieee al is aangeven, verwachten we hier een beetje eigen inzet. We zijn geen helpdesk waar je je vraag kan neergooien en vervolgens met je handen over elkaar gaan zitten wachten op het antwoord. Als je eerst zelf uitgebreid hebt gezocht en dit ook laat merken in je topicstart, dan zijn mensen ook eerder geneigd om je te helpen.

Ten tweede, omdat het unlocken of hacken van de iPhone illegaal is, of zich in een grijs gebied bevindt, staan we dit vooralsnog niet toe hier. Dit staat ook zo vermeld in Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!.

Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.