Toon posts:

Foutcode: 1000008e

Pagina: 1
Acties:
  • 4.423 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een error in mijn systeem en na googlen met als zoekwoord 1000008e kom ik er nog niet uit wat nou echt het probleem is, volgens de fabrikant zit de fout in de software maar na een recovery cd eroverheen gegooit te hebben valt hij nog steeds regelmatig uit bij games. Ik verwacht zelf dat het probleem in de hardware zit. Ik draai op een systeem met Windows XP Proffesional. ik heb deze foutcode uit de eventviewer kunnen halen. Maar ik weet verder ook niet hoe of wat precies met het opzoeken op google van dit 8)7

de foutcode die ik uit de evenviewer gehaald heb is:
Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000005, parameter2: f74d2f83, parameter3: a8808bc4, parameter4: 00000000.

ik hoop dat jullie mijn topic niet sluiten omdat je denkt dat ik geen stappen heb ondernomen, ik zit nou gewoon vast op een punt waar ik zelf niet meer uitkomen, als jullie al weten waar het probleem zich bevindt ben ik al blij de oplossing kan ik denk ik zelf wel vinden _/-\o_
bvd,
Joris

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Wanneer onstaat de fout?

edit: Ik heb even snel gezocht (ook op term: c0000005) en het ontstaat soms door memoryproblemen. Test je geheugen eens met memtest.

[ Voor 78% gewijzigd door Kixtart op 26-10-2007 13:22 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
dat zal ik vannavond eens proberen als ik thuis ben iig heel erg bedankt alvast voor je hulp _/-\o_

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Als je het EventID weet kun je hem ook even door deze site heen gooien om te kijken of er iets nuttigs uit komt www.eventid.net :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

dion_b in "Foutcode; 1000008e"

Mijn sluitmessage was misschien een beetje lichtzinnig, maar ik heb toch echt wel gewezen op de noodzaak van zelf eerst goed op zoek te gaan (en dat is meer dan een enkele zoekterm gebruiken :o ) en als je meer hulp nodig hebt, volledige specs te geven. Dit is een hardwaresubforum, maar je meldt wederom helemaal niets over je hardware.

Als je voor jezelf opgezocht hebt exact welke hardware je hebt, is de volgende stap (die je ook in de FAQ van dit subforum had kunnen vinden) de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Wij kunnen je gewoon niet helpen met de info die je hier geeft.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.