Toon posts:

Game Laptop rond de €800

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een laptop waar je leuk op kan gamen met het liefst 17 inch crystal scherm.
Waar moet ik op letten als ik er 1 ga kopen?

De prijs mag natuurlijk ook wel 850 worden als de laptop dan echt een syuk beter is.

Hebben jullie ideen wat een goede laptop is?
Link me anders een site of iets als jullie iets weten.

Alvast thnx...

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

zelfs met achthonderd en vijftig euro, heb je geen deftige game laptop.
Ik zou maar ff door sparen

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
tussen 800 en 850 zal het niet een stuk op vooruit gaan...
in principe om wat te gamen is de 8600gt gpu van nvidia wel leuk, maar daar zul je der geen vinden voor jouwn prijsopgave... denk dat je dan meer op een 8600gs zit (meet geluk) en de 8400...
Deze presteren een stuk minder maar dat kun je zelf wel opzoeken met google...
Ati heeft zijn 2600 serie als tegenhanger.. in jouwn prijsklasse zal het waarshcijlijk de 2400 serie zijn..
anyways een echt gamelaptop vindt je niet voor die prijs.. dan moet je wat hoger zitten, en wel rond de 1100 euro met bijvoorbeeld een Acer 5920G...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

joeybakker welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.