Toon posts:

Aanmelden onder windows xp

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

als windows(xp) opstart ging hij normaal gelijk naar het bureaublad maar sinds een tijdje moet ik mezelf opeens aanmelden.
weet iemand hoe ik dit kan verkomen zodat als de computer opstart ik gelijk op het bureaublad kom en ik niet eerst een account aan hoef te klikken.

alvast bedankt
groetjes Wienand

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 16:58
Waarschijnlijk door bij je gebruikersbeheer de account asp.net(of iets wat daar op lijkt, weet de precieze naam niet meer) te verwijderen.

[ Voor 27% gewijzigd door maap op 26-10-2007 12:19 ]

Aanhangwagen onderdelen

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

zoek eens op automatisch inloggen

http://gathering.tweakers...ata%5Bsearchtimeout%5D=30

[ Voor 83% gewijzigd door DeeJee op 26-10-2007 12:20 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Bij je gebruikers acout in het Configuratiescherm het ASP-acount verwijderen.
Even opnieuw opstarten en nu zou je pc moeten doorstarten.

Groeten Lucia

Verwijderd

ASP account verwijderen??? dat gaat toch alleen op als ie het .net framework heeft geinstalleerd..... Ik zie dat nergens terug komen in de topicstart.

Misschien heeft ie zelf wel een extra gebruiker aangemaakt, dan kan dit ook gebeuren nl.

Weet je nog of je iets gedaan hebt waarna dit is gebeurd??

Verwijderd

Topicstarter
nee voor de rest zijn er geen accounts alleen mijn eigen account en de account van asp.net

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 16:58
dan kun je de asp.net account verwijderen, en zal je systeem weer zo werken als je het wil.

Aanhangwagen onderdelen

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:03

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:29:
ASP account verwijderen??? dat gaat toch alleen op als ie het .net framework heeft geinstalleerd..... Ik zie dat nergens terug komen in de topicstart.
Dat is logisch, want als de TS had geweten dat het komt nadat je het .Net framework hebt binnengehaald (via windows update waarschijnlijk), was dit topic ook niet geopend ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit staat niet voor niks in de FAQ :)

Voortaan eerst de FAQ en de policy even naast je topicstart houden voor je op submit drukt ;)
Dicht dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.