Hi,
Als één van laatste issues van mijn RTF naar HTML converter (in C#) is het implementeren van een ROWSPAN. Een colspan heb ik werkend, net zoals de rest van de tabel. Het enige wat ik mis is dus een rowspan.
Ik kan niet achterhalen hoe dit gedaan wordt. Volgens mij heb ik ooit iets ranzigs gezien dat de border gewoon op 'no-border' wordt gezet.
Maar dit is natuurlijk niet de oplossing, gezien als er veel tekst in de cell staat dat je niet tegen de onzichtbare border aanhikt én bij de optie border-bottom in Word je de zichtbare border bewerkt.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Ik weet uit de documentatie dat er niks over vermeld wordt
Hopelijk kan iemand van hier mij hierbij helpen!
Als één van laatste issues van mijn RTF naar HTML converter (in C#) is het implementeren van een ROWSPAN. Een colspan heb ik werkend, net zoals de rest van de tabel. Het enige wat ik mis is dus een rowspan.
Ik kan niet achterhalen hoe dit gedaan wordt. Volgens mij heb ik ooit iets ranzigs gezien dat de border gewoon op 'no-border' wordt gezet.
Maar dit is natuurlijk niet de oplossing, gezien als er veel tekst in de cell staat dat je niet tegen de onzichtbare border aanhikt én bij de optie border-bottom in Word je de zichtbare border bewerkt.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Ik weet uit de documentatie dat er niks over vermeld wordt
Leuk, maar tot nu toe hebben ze niet gereageerd (tot 2 maal toe) en nogmaals een e-mail gestuurd met de vraag of dit e-mail adres wel gebruikt wordtTo comment on this paper or request more documentation on these developer features, contact us at O12Devdx@microsoft.com. We look forward to hearing from you.
Hopelijk kan iemand van hier mij hierbij helpen!