Mighty Mouse open maken

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb last van wat vuil in mijn Mighty Mouse omdat mijn scroll balletje niet goed reageert. Is het mogelijk de muis open te maken om het vuil te verwijderen? Ik kan nergens een schroefje vinden, Apple werkt dat natuurlijk mooi weg....

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Er staat diverse tutorials op internet en zelfs op de apple support site als je balletje niet meer goed reageert. Makkelijkste is wel gewoon muis omkeren en over een a4'tje halen voor een paar keer totdat je wat vuil ziet. Ook kan je met een licht vochtig doekje het ballen even gebruiken.
Als dat niet helpt en je hebt nog garantie, gewoon teruggaan waar je het hebt gekocht (of belletje naar apple als je het daar hebt gekocht ) dan zorgen ze gewoon voor een vervangend exemplaar aangezien het een kwaaltje is bij sommige MM. Dusja, eigenlijk zie ik geen reden om de muis open te kunnen maken ..

[ Voor 6% gewijzigd door k5052 op 26-10-2007 11:49 ]

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
kenny89 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:49:
Er staat diverse tutorials op internet en zelfs op de apple support site als je balletje niet meer goed reageert. Makkelijkste is wel gewoon muis omkeren en over een a4'tje halen voor een paar keer totdat je wat vuil ziet. Ook kan je met een licht vochtig doekje het ballen even gebruiken.
Als dat niet helpt en je hebt nog garantie, gewoon teruggaan waar je het hebt gekocht (of belletje naar apple als je het daar hebt gekocht ) dan zorgen ze gewoon voor een vervangend exemplaar aangezien het een kwaaltje is bij sommige MM. Dusja, eigenlijk zie ik geen reden om de muis open te kunnen maken ..
OMG, dat op zijn kop doen werkt echt, nooit verw8! :O

Verwijderd

Ik raad je af om hem uit elkaar te halen:

Zie ook dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1177517/

De grijze rand onder aan de mighty mouse moet eraf, en die krijg je er zowizo nooit meer goed terug op want die zit vast gelijmt.

Ik heb nu een BT MM en heb ook veel last van niet werkend scrollballetje vrees dat je er mee moet leren leven. ;(

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:21:
Ik raad je af om hem uit elkaar te halen:

Zie ook dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1177517/

De grijze rand onder aan de mighty mouse moet eraf, en die krijg je er zowizo nooit meer goed terug op want die zit vast gelijmt.

Ik heb nu een BT MM en heb ook veel last van niet werkend scrollballetje vrees dat je er mee moet leren leven. ;(
Anders lees je de 1e reactie even...

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
je kan hier eens kijken
maar zou idd niet zo maar doen, zoals je daar ook ziet is het een baletje dus rollen over een papier werkt idd goed of een licht vochtig doekje, en dan door blijfen rollen zodat je helemaal rond gaat
tja humm nooit door Conan een muis laten openen makken :9

[ Voor 35% gewijzigd door gulie op 26-10-2007 12:34 ]

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Pagina: 1