Ik heb een probleem met mijn desktop. Het beestje draait prima wanneer ik hem gebruik voor office/internet maar als ik een spelletje speel stopt hij er na een tijdje mee zonder foutmelding en gaat ie het eerste uur niet meer aan. Als ik hem probeer te herstarten dan spinnen de schijven niet op en verder gebeurd er niks. Stroom er af en later nogmaals proberen. Dan doet ie het weer. Ik heb geen idee wat het is maar wmb stopt ie daar mee 
Het gaat om de volgende hardware:
- Asus A8N-E moederbord met nieuwste bios versie
- AMD 64 X2 4200+ cpu
- 2x 1 GB DaneElec PC3200 DDR (dual channel)
- XFX 6600GT videokaart
- Coolermaster 430 Watt voeding
- Zalman CNPS9500 AM2 cpu koeler
- Zalman VF900-Cu vga koeler
- 2x WD Sata2 disk
- 1x DVD brander en 1x cdrom brander
Ik vermoedde dat het aan de temperaturen lag. Deze zijn echter prima, de cpu zit tussen de 28 en 42 graden en de vga kaart komt niet boven de 48 uit. Op de fans zit fan control, maar ook volgas valt de pc uit. Op deze pc heb ik PowerNow aanstaan ivm de geluidsproductie. Ik heb het uitgezet om te kijken of het hier aan lag maar dit maakt geen verschil. In het logboek is niet echt iets te vinden.
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Het gaat om de volgende hardware:
- Asus A8N-E moederbord met nieuwste bios versie
- AMD 64 X2 4200+ cpu
- 2x 1 GB DaneElec PC3200 DDR (dual channel)
- XFX 6600GT videokaart
- Coolermaster 430 Watt voeding
- Zalman CNPS9500 AM2 cpu koeler
- Zalman VF900-Cu vga koeler
- 2x WD Sata2 disk
- 1x DVD brander en 1x cdrom brander
Ik vermoedde dat het aan de temperaturen lag. Deze zijn echter prima, de cpu zit tussen de 28 en 42 graden en de vga kaart komt niet boven de 48 uit. Op de fans zit fan control, maar ook volgas valt de pc uit. Op deze pc heb ik PowerNow aanstaan ivm de geluidsproductie. Ik heb het uitgezet om te kijken of het hier aan lag maar dit maakt geen verschil. In het logboek is niet echt iets te vinden.
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Whoop!