[WIN-XP-FLP] Domeinprofiel laad niet

Pagina: 1
Acties:

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Hallo,

Wij hebben binnen ons bedrijf een aantal oude PC's (PIII 800MHz, 128MB) waar ik Windows XP fundamentals op draai, zodat gebruikers met oude hardware op een moderne omgeving gewerkt kan worden. Deze PC's heb ik aangemeld op ons domein, zodat gebruikers binnen een moderne omgeving ook de functionaltiteiten van het domein kunnen gebruiken (email, netwerkbronnen, intranet, etc). Hierbij word gebruik gemaakt van een W2K server (primaire en een secundaire DC).

Nu is het probleem dat wanneer een gebruiker inlogt op een dergelijk systeem de gebruiker geen gebruik kan maken van zijn mailbox (Outlook 2003) en zijn bureaublad wordt niet correct geladen.
Het lijkt hierbij wel of hij hier een half zwervend/half lokaal profiel gebruikt, want als ik mij afmeld op dit station en mijn profiel dus weer opnieuw wordt opgeslagen en daarna op een normaal XP-station aanmeld, laad hij alles weer op de goede manier.
Is dit een vaker voorkomend probleem? Of is WINXP-FLP echt totaal ingesteld op een connectie met een terminal server?

Ik heb zelf niet zo heel veel ervaring met W2K of MSCE oid, maar kan er ook heel erg weinig over vinden. Ook in de gpedit heb ik verschillende instellingen proberen aan te passen, maar dit werkte niet. Kan iemand mij helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door burrug op 26-10-2007 10:37 ]

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
*bump* :)

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003