PDF Printer met meerdere pagina's

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 20:33
Ik heb een aantal PDF printers geprobeerd maar ik zoek er 1 met een specifieke taak.

Ik heb een applicatie hier die 2 pagina's print. Maar deze applicatie is niet zo slim en stuurt deze 2 pagina's apart naar de printer. Dus als je een PDF print, maakt de PDF printer er 2 PDF bestanden van.

Maar ik wil 1 PDF bestand hebben. Ik ben opzoek naar een printer die dit kan.

Ik heb tot nu toe geprobeerd:
pdfMachine
CutePDF
PDFCreator
PDF995
PrimoPDF

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Dat gaat niet lukken. Je printer krijgt 2 afzonderlijke jobs voor de kiezen. Op wat voor manier moet zo'n printer 'weten' dat deze twee opeenvolgende jobs bij elkaar horen?
Wat je natuurlijk kan doen, is achteraf de PDF's combineren met Acrobat.

Houdoe

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 20:33
Witte schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:32:
Dat gaat niet lukken. Je printer krijgt 2 afzonderlijke jobs voor de kiezen. Op wat voor manier moet zo'n printer 'weten' dat deze twee opeenvolgende jobs bij elkaar horen?
Wat je natuurlijk kan doen, is achteraf de PDF's combineren met Acrobat.
Ja dat klopt, maar er moet toch wel een programma zijn die het kan opvangen? Er zijn er zoveel beschikbaar. Het gaat om een simpele dagelijkse printout, en de mensen die ermee werken zijn niet de slimste met PC's dus ik wil het zo simpel mogelijk houden...

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-04 16:45
je kunt dit met pdf995 + pdfEdit995 doen

In pdfedit995 kun je aangeven dat de prints aan een pdf worden geplakt

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• pes
  • Laatst online: 12-04 23:12

pes

PDFCreator kan dit. Gebruik de Wait - Collect knop na je eerste afdruktaak, en na de tweede kies je in PDFCreator Document > Combine

http://www.bumc.bu.edu/ww...ng_PDFCreator.htm#Combine

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gebruik al jaren Fineprint + Fineprint PDF, die doet dat (niet gratis) ook prima. Bij goed definieren van de standaardinstellingen moet dat redelijk foolproof kunnen.

En/of zorgen dat die applicatie beter werkt :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1