E-Tech ISDN 128 PCI op WIN ME -> HELP !!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Mijn ISDN kaart (E-Tech ISDN 128 PCI ) flipt in windows ME nadat ik 5/15 minuten online ben, de hele pc crasht dan

inbellen wil wel maar na 5 a 15 minuten gewoon pats, vast

wie heeft hier een oplosing voor?

Verwijderd

Oei... daar heb ik dus ook WEKEN mee lopen kl*ten. Heb ook een E-Tech ISDN-modem gehad - totdat de bliksem erin sloeg (geluk bij een ongeluk).
Hij doet 't in Win98 waarschijnlijk perfect, nietwaar? Bij mij vloog-ie er na 7 tot 8 minuten ook uit. Geen oplossing voor gevonden (nu dus een Dynalink-modem, wat het perfect doet).

Zie ook http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/007111.html

en http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/006564.html

Ken je probleem, maar niet de oplossing :(

Wachten op nieuwe drivers?

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bah! E-Tech, ik heb 4 van die dingen begin dit jaar gekocht. Ze ondersteunden geen eens win2k. Toen ik uiteindelijk 4x met de helpdesk had gesproken vertelde men mij dat ik waarschijnlijk release versies had met een chip erop hadden die niet geheel bugvrij was. Daarom deed ie in win2k moeilijk. Ik vroeg hem natuurlijk waarom er dan op de doos staat dat hij win2k ondersteunt. Antwoord: de volgende batch zal het wel ondersteunen (over een paar maanden ofzo). Alle vier direct terug gebracht. Heb nu 4 dynalink USB ISDN adapters, die lopen als een trein.

P.S. Ik weet niet meer exact welke batch nu slecht (serienummer ofzo) was bel eens naar hun. Eis gewoon een refund of een nieuwere versie.

Verwijderd

Mijn E-Tech had in elk geval een 'Cologne'-chipset (kasteel-chipset).

Check maar 's je modem; op je chip moet dan een figuurtje staan wat met een beetje fantasie op een kasteeltje lijkt:

/\
| |
| |

zoiets dus...

Verwijderd

van www.lapwing.nl of www.e-tech.nu al de nieuwste drivers gedownload?

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Ja, en het vage is dat bij die E-Tech EN een dynalink die ik geprobeerd heb ik doodleuk niet kan inbellen (geen IRC conflicten)

het is net of de lijn blijft ' hangen' want als ik probeer in te bellen kan een andere PC met isdn NIET inbellen totdat ik mijn isdn stekker uit m'n modem haal

Dus, WAT nu ?!?
Pagina: 1