Configuratie bevat Philips CD-R en een (zojuist gekochte) Plexwriter 12/10/32S CD-RW. Meegeleverd audio kabeltje van CD-RW suggereert - mits aangesloten op een geluidskaart - het tevens kunnen beluisteren van audio. Inlezen, branden etc. werkt allemaal prima, doch geen geluid via CD-RW te horen. Via CD-R levert het geen probleem op.
Handleiding CD-RW stelt als voorwaarde aansluiting op geluidskaart die Digitaal In of SPDIF ondersteunt. Voor zover mij bekend doet mijn SB Live 1024 dat. Hoe en waar ik ook echter inplug niks, nada, niente audio te horen.
Iemand suggesties?
P.S. Verrassend vind ik wel, dat het stekkertje aan meegeleverd audio kabeltje op allerlei manieren in de geluidskaart past.
Handleiding CD-RW stelt als voorwaarde aansluiting op geluidskaart die Digitaal In of SPDIF ondersteunt. Voor zover mij bekend doet mijn SB Live 1024 dat. Hoe en waar ik ook echter inplug niks, nada, niente audio te horen.
Iemand suggesties?
P.S. Verrassend vind ik wel, dat het stekkertje aan meegeleverd audio kabeltje op allerlei manieren in de geluidskaart past.
The desire to know is natural to all good people!