Toon posts:

Whistler ISO burning probleempje....

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ISO van Whistler ergens gedownload (2419) en deze wil ik met Nero bakken.. het volgende:

Als ik 'Burn Image' doe en dan die ISO open krijg ik een schermpje met "Foreign Image Settings"

Dat staat er Type of image, kan ik kiezen uit Data Mode 1, Data Mode 2, HFS, Audio
Een een hokje dat ik kan aanvinken met "Raw Data"
Dan kan ik nog Block Size, Image Header, Image Trailer (allen in bytes) instellen en ook nog "Scrambled" en "Swapped" aanvinken... iemand ideetje ???

Verwijderd

wat voor image heb je?

*.img -> clonecd
*.cue -> cdrwin

Je kunt zo zoeken op de image extensie en je vindt de fikutil

Verwijderd

Topicstarter
.ISO

Ik heb 'm namelijk al gebakken voor mezelf... ik kan er van booten en in Windows ook installeren enzo...

Alleen heb 'm ook voor iemand anders gebakken... en daar kan ie 4 files niet copieren en niet booten.. en ik heb 'm op 12-speed gebakken.. (Plextor !!)

Nero kan 'm gewoon bakken, ik weet alleen niet of ik nog wat aan die settings moet veranderen...

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
Op maandag 12 februari 2001 20:48 schreef Lord_Typhox het volgende:

Alleen heb 'm ook voor iemand anders gebakken... en daar kan ie 4 files niet copieren en niet booten.. en ik heb 'm op 12-speed gebakken.. (Plextor !!)
Moet hier geen slotje op? >:)

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Verwijderd

Topicstarter
hehehe... hoezo ???
Onder 't motto BETA-testers... toch ???

• source
Aha, dat verklaart veel!

Normaal ben ik helemaal niet zo'n slotjes mens, maar ik heb al slotjes gehad voor veel minder!

Dan mag je ook wel zo'n beta-versie deze kant op gooien.. :)

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Verwijderd

Topicstarter
Zeg maar waarheen !!!

Hoe meer mensen, hoe meer vreugd !

• source
contact me maar ff op icq of mail: source@no-source.com

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.