Toon posts:

Foutcode; 1000008e

Pagina: 1
Acties:
  • 476 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een error in mijn systeem en na googlen kom ik er nog niet uit wat nou echt het probleem is, ik denk zelf dat een schone installatie voor nodig is om het probleem op te lossen maar dit doe ik liever niet. Nou hoop ik dat jullie weten waar het aan ligt en mij een oplossing kunnen bieden.

de foutcode die ik uit de evenviewer gehaald heb is:
Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000005, parameter2: f74d2f83, parameter3: a8808bc4, parameter4: 00000000.

bvd,
Joris

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:20

Theo

moederbord

Waar heb je de foutcode mee? Heb je deze op je Apple met OSX of op je 4u server met Debian?

Ofwel, geen even iets van specs, hier kunnen we echt helemaal niets mee.

Nu met WP, PV, EV en PC

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Momenteel zit ik in London. Tussen de kroonjuwelen in The Tower schijnt een glazen bol te zitten. Maar helaas kost de Tower me iets teveel en ben ik sowieso naar een mooie concert van the Royal Opera Chorus geweest vanmiddag. Dus geen beschikking over glazen bol...

En zonder glazen bol kunnen we hier niets van maken. Je geeft geen specs van je hardware. Je geeft geen specs van je software. Je lijkt zelf niets geprobeerd te hebben om te achterhalen wat het probleem is (muv googlen, al zeg je ook al niet wat je zoekterm was), je lijkt niets geprobeerd te hebben om het probleem op te lossen. En gezien je hier niets van noemt heb je de GoT Huisregels klaarblijkelijk ook niet gezien :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.