Toon posts:

Fifa 08 voor x-box 360 op pc

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik heb eens een vraag. Aangezien fifa op de pc nog altijd rechtstreeks is geport van de ps2 wou ik eens het volgende proberen. Ik koop fifa 08 voor de x-box 360 en emuleer hem via mijn pc. OP zich zou dit nog kunnen. Maar ik natuurlijk zeker zijn aangezien dat veel geld kost. Zou ik dan met een controller voor de pc dan ook zo kunnen spelen met dezelfde knoppen als de x-box. Hoe zit het trouwens met de scherpte en de resolutie?

Alvast bedankt

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

een xbox360 emulator? Heb je jezelf ook maar een klein BEETJE geïnformeerd voor je deze draad hier neerzette? :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Jahoor, een X360 game emuleren op de PC. |:(

Ik heb een beter idee: koop gewoon de PC versie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nee, op zich kan dat niet. Het is nog niet eens mogelijk om de PS2 op een fatsoenlijk FPS te emuleren, laat staan een xbox-360.

Poorten is heel wat anders dan emuleren ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Chester op 25-10-2007 19:01 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:05
Volgende keer eerst jezelf inlezen in de materie i.p.v. in de praktijk onmogelijke topics aan te maken ;)

Dit topic is gesloten.