ik heb een vriend en hij heeft een zyxel router, nou willen wij een spel tegen elkaar spelen via internet en daarvoor moeten poorten worden toegevoegt, dit levert echter problemen...
we weten hoe en waar we alles moeten invullen maar het werkt niet,
zijn ip-adres = 192.168.1.33
zijn gateway = 192.168.1.254
zijn subnetmasker = 255.255.255.0
hij weet zijn profider niet...
naast de poort moet je een ip vermelden en dat is volgensmij 192.168.1.33, maar nu moet er boven alle ip's ook een ip worden weergegeven, we hebben geen iedee wat dat moet zijn, verder luk het ons de hele tijd niet...
wie heeft suggesties...
zijn router komt niet veel voor en lijkt op deze: zyxel Prestige650H, wat het echt is weet ik niet meer
kan iemand aub helpen, we zijn er nou al een week me bezig zonder suc6 en het begint echt irritant te worden...
we weten hoe en waar we alles moeten invullen maar het werkt niet,
zijn ip-adres = 192.168.1.33
zijn gateway = 192.168.1.254
zijn subnetmasker = 255.255.255.0
hij weet zijn profider niet...
naast de poort moet je een ip vermelden en dat is volgensmij 192.168.1.33, maar nu moet er boven alle ip's ook een ip worden weergegeven, we hebben geen iedee wat dat moet zijn, verder luk het ons de hele tijd niet...
wie heeft suggesties...
zijn router komt niet veel voor en lijkt op deze: zyxel Prestige650H, wat het echt is weet ik niet meer
kan iemand aub helpen, we zijn er nou al een week me bezig zonder suc6 en het begint echt irritant te worden...