[Vista] Kan niet inloggen op WebDAV share

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Parasietje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06-2024
Mijn probleem is erg simpel. Ik probeer in te loggen op een WebDAV share. Via firefox gaat het goed, ik geef mijn username en paswoord in en krijg de HTML-interface te zien.

Als ik via de windows WebDAV client probeer (in Computer klik ik op Map Network Drive) dan zendt vista mijn username als '\\FQDN\username'. Helemaal niet wat ik gevraagd heb... Als ik een @ in mijn username zet, dan wordt het doorgestuurd als 'username_met_een_@_onvervormd'.

Zijn hier fixes voor? Ik ben echt wanhopig; bij onze organisatie zijn er meerdere mensen die echt WebDAV toegang nodig hebben, liefst met zo weinig mogelijk moeite.

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 11:33

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik neem aan dat je de hotfix voor WebDav i.c.m. Vista al had gevonden? Dat moet haast wel, aangezien dat zo'n beetje het eerste is wat in Google naar boven komt borrelen als je Vista + Webdav intypt.

Verwijderd

Ik pas je titel een beetje aan :)

• Parasietje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06-2024
Dat is helaas niet echt een oplossing. Je kan niet van computer-analfabetische danseressen verwachten dat ze een Vista hotfix installeren... Zijn er echt geen andere oplossingen? (desnoods server-side)

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...