Topic is niet te zien

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 09:32
Was aan het lezen over Talusa en de mogelijke oplichtingspraktijken en kwam toen bij de link onderwerp 1230033 terecht, waar het topic zou verderlopen. Maar ik kreeg toe een not allowed venstertje. Nu is het niet om te zeuren voor access tot hk en sg, maar dit is toch een spijtige zaak dat mensen bepaalde topics niet kunnen verderlezen vanwege deze regels.

Voor de rest vind ik dit een pareltje van een forum en dat is voor een groot stuk te danken aan de gebruikers, maar ook aan de mods die alles in goede banen leiden.

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zou zeggen, vraag HK access aan

Voorwaarden aanvragen HK toegang

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Laatst online: 08:46
Hij heeft nog geen 50 postings, dus de kans dat ie het nu al krijgt lijkt me op voorhand niet zo groot ;) Niettemin, een paar serieuze postings er tegenaan en hij is over de ondergrens heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is vrij vervelend als je idd niet verder kunt lezen, maar de topics staan vaak niet zonder reden in de HK, SG of andere fora waar de meeste users niet bijkunnen.
Nu is het zo dat mods al letten bij het verplaatsen van een topic of de TS dan nog wel bij z'n topic kan (anders gaat het op slot), maar als er gewoon een link wordt geplaatst, dat is bijna niet tegen te houden.
Het enige dat ik kan zeggen, post gewoon en val positief op, dan kun je vanzelf HK XS krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
Ik wijzig de titel even zodat wat duidelijker is waar het om gaat, ik dacht namelijk dat je een topic wilde reporten ;)
Ikkeson schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:02:
Nu is het niet om te zeuren voor access tot hk en sg, maar dit is toch een spijtige zaak dat mensen bepaalde topics niet kunnen verderlezen vanwege deze regels.
Ik kan me voorstellen dat je het jammer vind tegen topics aan te lopen die je niet kunt lezen, echter staan die topics wel op de plek waar ze horen. Zoals hierboven al gezegd kun je toegang aanvragen tot de huiskamer op het moment dat je aan de voorwaarden voldoet :)
Voor de rest vind ik dit een pareltje van een forum en dat is voor een groot stuk te danken aan de gebruikers, maar ook aan de mods die alles in goede banen leiden.
Dat is fijn om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
Bedankt voor het zeer volledige antwoord. Maar ik zal nog eens nadenken over die request want het aantal posts dat ik heb is momenteel wel aan de zeer lage kant, maar zal dat eerst eens proberen te verhogen voor ik een aanvraag doe, want ik heb al genoeg leesvoer met hetgene dat ik wel kan zien.

[ Voor 0% gewijzigd door Ikkeson op 25-10-2007 21:42 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:35
Ikkeson schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:42:
Bedankt voor het zeer volledige antwoord. Maar ik zal nog eens nadenken over die request want het aantal posts dat ik heb is momenteel wel aan de zeer lage kant, maar zal dat eerst eens proberen te verhogen voor ik een aanvraag doe, want ik heb al genoeg leesvoer met hetgene dat ik wel kan zien.
Dan wou ik je alleen de tip geven om niet te posten, om maar te posten en je quota te halen. Dat pakt meestal verkeerd uit :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Laatst online: 08:46
Het aantal postings wat je nu hebt (48) zit heel dicht tegen de 50 aan, doe een paar dagen serieus mee in een discussie waar je iets zinnigs kunt bijdragen en vraag daarna gewoon toegang aan ;) Toen ik mijn aanvraag deed had ik ook maar iets van 60 posts ofzo, het aantal posts zegt niet zo gek veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

@ Ikkeson,

Op welke pagina zat je te lezen over het Talusa onderwerp?? Want als het bijv. een nieuwsbericht, review, plan of redactieblog was wat door Tweakers crew aangemaakt wordt, dan lijkt het mij wel net zo netjes als ze als crew aangeven dat de link in een afgesloten deel van het forum zit. Maar vaak gebeurd dat ook wel gelukkig, maar als het niet gebeurd is dat niet zo netjes als crew zijnde.

Maar als bijv. een user de link geplaatst heeft, welke kans groter is, dan is het wat moeilijker om dit te controleren voor de crew.

Misschien dit "probleem" op te lossen valt door als er:
[topic= <topicID> ] ingevuld wordt dat er naast de topictitel ook het subforum vermeld wordt.

Voorbeeld: HK: Tweakers Huiskamer policy (11-07-2006)
of NST: Hoe heet dit nummer? Deel 35

Het dikgedrukte komt er dan bij zegmaar. Dan is ook gelijk duidelijk waar dat een bepaald topic staat.
Het is iig een ideetje wat mij zo te binnen schoot. Misschien heeft GoT/Tweakers er wat aan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 25-10-2007 23:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
Rakkerzero schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:31:
@ Ikkeson,

Op welke pagina zat je te lezen over het Talusa onderwerp?? Want als het bijv. een nieuwsbericht, review, plan of redactieblog was wat door Tweakers crew aangemaakt wordt, dan lijkt het mij wel net zo netjes als ze als crew aangeven dat de link in een afgesloten deel van het forum zit. Maar vaak gebeurd dat ook wel gelukkig, maar als het niet gebeurd is dat niet zo netjes als crew zijnde.

Maar als bijv. een user de link geplaatst heeft, welke kans groter is, dan is het wat moeilijker om dit te controleren voor de crew.

Misschien dit "probleem" op te lossen valt door als er:
[topic= <topicID> ] ingevuld wordt dat er naast de topictitel ook het subforum vermeld wordt.

Voorbeeld: HK: Tweakers Huiskamer policy (11-07-2006)
of NST: Hoe heet dit nummer? Deel 35

Het dikgedrukte komt er dan bij zegmaar. Dan is ook gelijk duidelijk waar dat een bepaald topic staat.
Het is iig een ideetje wat mij zo te binnen schoot. Misschien heeft GoT/Tweakers er wat aan :)
Ik zat hier te lezen over talusa

En in het laatste bericht staat
Geplaatst op zondag 22 juli 2007 16:23

Door: dawuss Moderator APL
gadgeteer

Reg. datum: 08 maart 2001
Hierover loopt al een topic, laten we daar dus maar verder gaan :)

Talusa - Food & Beverages

En het is deze link die naar het HK gedeelte gaat dat momenteel afgesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Dan is het dus gewoon aangegeven door een crewlid dat HK afgesloten is.
* Zeror heeft niks gezegd.

Maar HK is niet meer dan een extra subforum hier op GoT voor de members die er wat vaker komen en meepraten. Kom zomaar maar eens af en toe op GoT zal je de HK niet echt nodig hebben. Dus een spijtige zaak dat HK afgesloten zijn voor niet HK-leden is dus niet. Wel jammer dat er dan niet bij kunt natuurlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

In feite vind ik het niet netjes dat Dawuss een topic elders afsluit, omdat het al loopt in de HK. Het is geen topic dat specifiek HK is, en er is schijnbaar toch behoefte om het buiten de HK te behandelen. Door de discussie de HK in te duwen, sluit je mensen onnodig buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
@rakkerzero

Dat is dus mijn punt

Van mij mag hier een slot op, want het is nu eenmaal zo en we kunnen hier nog veel over zeuren over al dan niet toegang krijgen tot HK, maar ik denk dat de mods na 50.000 posts d:)b wel weten wat ze doen

[ Voor 7% gewijzigd door Ikkeson op 26-10-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 02:56

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Ikkeson schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:05:
@rakkerzero

Dat is dus mijn punt

Van mij mag hier een slot op, want het is nu eenmaal zo en we kunnen hier nog veel over zeuren over al dan niet toegang krijgen tot HK, maar ik denk dat de mods na 50.000 posts d:)b wel weten wat ze doen
Ik denk dat de mods wel meer als 50.000 posts gedaan hebben. :) SmartDoDo komt al op de 27k.... ;) De mods hebben weinig te zeggen over de 50k nieuwsberichten die al geplaatst zijn.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Topics doen we niet op slot omdat er een antwoord op is, of iets dergelijks, maar alleen als ze niet aan de richtlijnen voldoen :) .

DM!

Pagina: 1