Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hij heeft nog geen 50 postings, dus de kans dat ie het nu al krijgt lijkt me op voorhand niet zo grootGunner schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:03:
Ik zou zeggen, vraag HK access aan
Voorwaarden aanvragen HK toegang
Nu is het zo dat mods al letten bij het verplaatsen van een topic of de TS dan nog wel bij z'n topic kan (anders gaat het op slot), maar als er gewoon een link wordt geplaatst, dat is bijna niet tegen te houden.
Het enige dat ik kan zeggen, post gewoon en val positief op, dan kun je vanzelf HK XS krijgen.
Ik wijzig de titel even zodat wat duidelijker is waar het om gaat, ik dacht namelijk dat je een topic wilde reporten
Ik kan me voorstellen dat je het jammer vind tegen topics aan te lopen die je niet kunt lezen, echter staan die topics wel op de plek waar ze horen. Zoals hierboven al gezegd kun je toegang aanvragen tot de huiskamer op het moment dat je aan de voorwaarden voldoetIkkeson schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:02:
Nu is het niet om te zeuren voor access tot hk en sg, maar dit is toch een spijtige zaak dat mensen bepaalde topics niet kunnen verderlezen vanwege deze regels.
Dat is fijn om te horenVoor de rest vind ik dit een pareltje van een forum en dat is voor een groot stuk te danken aan de gebruikers, maar ook aan de mods die alles in goede banen leiden.
[ Voor 0% gewijzigd door Ikkeson op 25-10-2007 21:42 . Reden: typos ]
Dan wou ik je alleen de tip geven om niet te posten, om maar te posten en je quota te halen. Dat pakt meestal verkeerd uitIkkeson schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:42:
Bedankt voor het zeer volledige antwoord. Maar ik zal nog eens nadenken over die request want het aantal posts dat ik heb is momenteel wel aan de zeer lage kant, maar zal dat eerst eens proberen te verhogen voor ik een aanvraag doe, want ik heb al genoeg leesvoer met hetgene dat ik wel kan zien.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Op welke pagina zat je te lezen over het Talusa onderwerp?? Want als het bijv. een nieuwsbericht, review, plan of redactieblog was wat door Tweakers crew aangemaakt wordt, dan lijkt het mij wel net zo netjes als ze als crew aangeven dat de link in een afgesloten deel van het forum zit. Maar vaak gebeurd dat ook wel gelukkig, maar als het niet gebeurd is dat niet zo netjes als crew zijnde.
Maar als bijv. een user de link geplaatst heeft, welke kans groter is, dan is het wat moeilijker om dit te controleren voor de crew.
Misschien dit "probleem" op te lossen valt door als er:
[topic= <topicID> ] ingevuld wordt dat er naast de topictitel ook het subforum vermeld wordt.
Voorbeeld: HK: Tweakers Huiskamer policy (11-07-2006)
of NST: Hoe heet dit nummer? Deel 35
Het dikgedrukte komt er dan bij zegmaar. Dan is ook gelijk duidelijk waar dat een bepaald topic staat.
Het is iig een ideetje wat mij zo te binnen schoot. Misschien heeft GoT/Tweakers er wat aan
[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 25-10-2007 23:32 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik zat hier te lezen over talusaZerora schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:31:
@ Ikkeson,
Op welke pagina zat je te lezen over het Talusa onderwerp?? Want als het bijv. een nieuwsbericht, review, plan of redactieblog was wat door Tweakers crew aangemaakt wordt, dan lijkt het mij wel net zo netjes als ze als crew aangeven dat de link in een afgesloten deel van het forum zit. Maar vaak gebeurd dat ook wel gelukkig, maar als het niet gebeurd is dat niet zo netjes als crew zijnde.
Maar als bijv. een user de link geplaatst heeft, welke kans groter is, dan is het wat moeilijker om dit te controleren voor de crew.
Misschien dit "probleem" op te lossen valt door als er:
[topic= <topicID> ] ingevuld wordt dat er naast de topictitel ook het subforum vermeld wordt.
Voorbeeld: HK: Tweakers Huiskamer policy (11-07-2006)
of NST: Hoe heet dit nummer? Deel 35
Het dikgedrukte komt er dan bij zegmaar. Dan is ook gelijk duidelijk waar dat een bepaald topic staat.
Het is iig een ideetje wat mij zo te binnen schoot. Misschien heeft GoT/Tweakers er wat aan
En in het laatste bericht staat
Geplaatst op zondag 22 juli 2007 16:23
Door: dawuss Moderator APL
gadgeteer
Reg. datum: 08 maart 2001
Hierover loopt al een topic, laten we daar dus maar verder gaan
Talusa - Food & Beverages
En het is deze link die naar het HK gedeelte gaat dat momenteel afgesloten is.
* Zerora heeft niks gezegd.
Maar HK is niet meer dan een extra subforum hier op GoT voor de members die er wat vaker komen en meepraten. Kom zomaar maar eens af en toe op GoT zal je de HK niet echt nodig hebben. Dus een spijtige zaak dat HK afgesloten zijn voor niet HK-leden is dus niet. Wel jammer dat er dan niet bij kunt natuurlijk.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dat is dus mijn punt
Van mij mag hier een slot op, want het is nu eenmaal zo en we kunnen hier nog veel over zeuren over al dan niet toegang krijgen tot HK, maar ik denk dat de mods na 50.000 posts
[ Voor 7% gewijzigd door Ikkeson op 26-10-2007 00:07 ]
Ik denk dat de mods wel meer als 50.000 posts gedaan hebben.Ikkeson schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:05:
@rakkerzero
Dat is dus mijn punt
Van mij mag hier een slot op, want het is nu eenmaal zo en we kunnen hier nog veel over zeuren over al dan niet toegang krijgen tot HK, maar ik denk dat de mods na 50.000 postswel weten wat ze doen
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'