Ik heb voor een verzekeringsmaatschappij in C# iets gebouwd waarmee je premies kunt bereken. Om nu te voorkomen dat je voor iedere scheet moet hercompileren hebben we de wat grotere lijsten met parameters naar de db verhuisd, en ik zit nog met wat kleinere parameters, zoals assurantiebelasting, die ik wel variabel wil houden maar waar ik geen db table voor wil gebruik.
Enter app.config.
Werkt prima voor die belasting, maar nu heb ik een bepaalde regiokorting die per regio en per laag in de verzekering een bepaalde korting geeft. Dus eigenlijk wil ik, zoals je in principe altijd in XML kunt, tags nesten.
Kan dit, en zo ja, hoe lees ik dit uit?
Ik kan natuurlijk ok de verzekeringslaag en de regio in de key proppen en dan de korting in de value, maar dat is natuurlijk een beetje lomp.
Enter app.config.
Werkt prima voor die belasting, maar nu heb ik een bepaalde regiokorting die per regio en per laag in de verzekering een bepaalde korting geeft. Dus eigenlijk wil ik, zoals je in principe altijd in XML kunt, tags nesten.
Kan dit, en zo ja, hoe lees ik dit uit?
Ik kan natuurlijk ok de verzekeringslaag en de regio in de key proppen en dan de korting in de value, maar dat is natuurlijk een beetje lomp.
iOS developer