Toon posts:

Verzender extern in modem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er staat mij iets van mij dat ik ooit eens een advertentie heb zien staan online met daarin een verzender voor een draadloos netwerk die je zo in je gewone (huidige) modem kunt inpluggen waardoor er dus een draadloos netwerk beschikbaar is.

Modem --> Draadloos verzendertje (net zoals je een internetkabel inplugt) -- > laptop/pc -- > internet.

Graag zou ik willen horen of dit ook echt mogelijk is en wat hier de mogelijkheden van zijn. :*)

Danku :9

Verwijderd

Bedoel je soms een AccessPoint ?

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Bedoel je niet
> Internet > Modem --> Draadloos verzendertje (net zoals je een internetkabel inplugt) -- > laptop/pc

Anywayzz:
Accesspoint

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Verwijderd

Topicstarter
Dan zit je toch nog aan een nieuwe modem? Lijkt mij dus niet..

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-03 09:15
Nee, dat is puur en alleen een ding wat je netwerk verbinding ook draadloos maakt. Dat is echt de oplossing die je zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
bedoel meer een plug in, zoals je een usb stickje kunt kopen voor bluetooth connectie..

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-03 09:15
Die zijn er niet, tenminste: bijna niet, voor sommige modems zal dit waarschijnlijk wel kunnen maar ik raad het je af. Met een goed AP heb je een veel beter bereik. Aansluiten is gewoon plug-in met een netwerkkabel ;)

• rdoorn
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-03 21:24
Als je met modem ISDN modem bedoeld?
Daarvoor zijn er speciale quadrovox centrales en DECT toestellen, waarbij je een usb stickje hebt om via het dect protocol een isdn lijn te kiezen om in te bellen (bij een provider of bank voor telebankieren).
Dit heeft niets met Wifi te maken alhoewel het aan de buitenkant precies hetzelfde werkt. De ze zijn onder andere van Siemens.

Maar misschien moet je duidelijker maken wat je onder modem verstaat

Ronald van Doorn

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel daarmee een gewone adsl modem.
Pagina: 1