"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Sommige mensen vinden het gewoon fijner als de pixels iets groter zijn.
Ik zou mijn pa ook de 22" aanraden.
Ik zelf houdt van meer pixels, vandaar ook mijn 15,4" met 1920x1200
Ik zou mijn pa ook de 22" aanraden.
Ik zelf houdt van meer pixels, vandaar ook mijn 15,4" met 1920x1200
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Niet iedereen wil dezelfde dpi, en aangezien die vastligt bij tft monitoren, is er zo toch nog keuze.
Er is eigenlijk nooit een standaard dpi waarde geweest.
Er is eigenlijk nooit een standaard dpi waarde geweest.
Meer pixels op een oppervlak (hogere dpi dus), kost gewoon meer. Dus is een 22" scherm iets kosten effectiever dan een 20".
Het is dus wel mogelijk om een 22" paneel te maken met meer pixels, maar dat kost gewoon een bak geld meer, dus zie je die niet in de winkels liggen.
Het is dus wel mogelijk om een 22" paneel te maken met meer pixels, maar dat kost gewoon een bak geld meer, dus zie je die niet in de winkels liggen.
Meeste klanten kijken toch altijd naar meer inches, daarom zijn 19" monitoren ook identiek qua resolutie aan hun 17" modellen terwijl je er qua ruimte geen barst mee opschiet 
Natuurlijk is slechtziendheid een goede verklaring, ik ken ook wel wat mensen die ik het liefst nog 800x600 op 20" zou aanraden, mochten die bestaan
Natuurlijk is slechtziendheid een goede verklaring, ik ken ook wel wat mensen die ik het liefst nog 800x600 op 20" zou aanraden, mochten die bestaan
Hier stond een dode link.
Anoniem: 130184
Als ik de keuze zou hebben zou ik kiezen voor een 22" niet-wide scherm van 1280*1024. Met die schermen van tegenwoordig koop je zo'n enorm ding, en zie je nog geen reet.
Ik heb overigens nog aardig goede ogen, en geen bril...
Is een 19" niet al voldoende. Standaard komt deze resolutie voor op 17 inch monitoren. Dus dan is 19 al een aardige vergroting. Maar 22 inch op deze resolutie dat is in mijn ogen net zoiets als 800x600 op een 17" monitor.Anoniem: 130184 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:52:
Als ik de keuze zou hebben zou ik kiezen voor een 22" niet-wide scherm van 1280*1024. Met die schermen van tegenwoordig koop je zo'n enorm ding, en zie je nog geen reet.
Maar goed ieder voor zich. Maar als je een flinke monitor wil met een lage resolutie kan je denk ik beter gaan voor een CRT ziet er op lage resoluties imo beter uit.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Voor oudere zou 22" @ 1280 echt geen slechte oplossing zijn. Je kan ook alles instellen in windows (of ander OS) maar dat geeft imho nooit echt een redelijk resultaat als je te groot gaat..Gertjan. schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:00:
[...]
Is een 19" niet al voldoende. Standaard komt deze resolutie voor op 17 inch monitoren. Dus dan is 19 al een aardige vergroting. Maar 22 inch op deze resolutie dat is in mijn ogen net zoiets als 800x600 op een 17" monitor.
Dus uiteindelijk is het gewoon een keuze
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Qua ruimte niet maar als je een filmpje kijkt/game speelt is de ervaring wel groterstrandbal schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:47:
Meeste klanten kijken toch altijd naar meer inches, daarom zijn 19" monitoren ook identiek qua resolutie aan hun 17" modellen terwijl je er qua ruimte geen barst mee opschiet
Als je op een 19 inch scherm je dpi instellingen in windows op klein zet, is het op een 19 inch scherm nog redelijk te lezen, terwijl je op een 17 inch scherm een bril nodig hebtstrandbal schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:47:
Mijn moeder zet de resolutie altijd op 800x600 op ons 20" Samsung 206BW, met 1680x1050 als native resolutie. Anders vind ze alles te kleinstrandbal schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:47:
haha... ken ik... me vader vind op me 17" CRT op 1280x960 ook alles te klein. 'k wil een nieuw beeldscherm, weet alleen nog niet wat...
denk samsung

*Handtekening*
ja hier hetzelfde probleem...zet mijn 19'' gewoon op 1280*1024, maar mijn moeder vind dat te klein...(jamemr dat je in windows niet per profiel het beeldscherm in kan stellen)....
Enige antwoord daar op is om in windows Grote Iconen aan te klikken
Enige antwoord daar op is om in windows Grote Iconen aan te klikken
Pagina: 1