https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Verwijderd
Officieel heeft geen enkele Intel chipset, dus ook de 975X niet, de mogelijkheid om SLI te draaien. Wel zijn er gehackte drivers waarmee het toch aan de praat te krijgen is. Of dat voor dit bord ook geldt, weet ik niet.
Maar als het zo onduidelijk is, waarom kies je dan niet voor een bord dat offocieel SLI ondersteunt? Of je gaat voor Crossfire... of geen van beide
Maar als het zo onduidelijk is, waarom kies je dan niet voor een bord dat offocieel SLI ondersteunt? Of je gaat voor Crossfire... of geen van beide
Als je dit soort uitspraken doet is het altijd zo handig om te melden waar je exact gezocht hebt. Want het is op meer dan genoeg plekken op internet (bijvoorbeeld iedere degelijke beschouwing van de SLI-techniek...) te vinden dat alleen nVidia (en ULi) chipsets SLI ondersteunen.Ik kan dit namelijk nergens terugvinden op internet.
En sowieso beetje raar dat je een verouderd bord wilt aanschaffen voor SLI-gebruik. SLI heeft alleen zin als je twee van de snelste op dit moment beschikbare videokaarten wilt gebruiken. Dat op een minder snel mobo hangen is onlogisch. Ik denk dat je je beter wat meer in de materie (chipsets en VGA performance, al dan niet SLI) kunt verdiepen...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()