Waarom DPC - forum onderaan???????

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-02 15:26

harrie_1

Dreanor Horde NL

Topicstarter
Waarom is t DPC forum naar beneden verhuist.... Dit slaat toch helemaal nerges op! Moet nu, en helemaal naar beneden scrollen (ja ik weet t, ik ben lui), en t is kut voor nieuwe leden.....
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
T slaat dus helemaal nerges op!
T stond toch goed waar t stond, of ligt dit nu aan mij??

En Aangezien onder andere DPC degene zijn die t.net maken wat t nu is, vraag ik jullie toch vriendelijk of t weer terug kan verhuizen naar de originele plek!

mzzl Harrie_1

Merkez

Verwijderd

^^^
|||

up please :)

Verwijderd

niet omdat ik harrie ken maar omdat ik het ok vind :(

Verwijderd

Ik vind het ook wel een beetje jammer ja. Maarja, de crew is inmiddels miljonair geworden door t.net, dus hebben ze allemaal enorme monitoren, waardoor ze niet hoeven te scrollen om naar het dpc-forum te gaan. :P

Kortom, denk ook even aan die arme 15"'ers die zich een rsi-arm scrollen. ;)

Verwijderd

mij maakt ut niet uit waar DPC staat, maar het hoort meer bij T.net dan bij General Chat denk ik, misschien is het een optie om T.net een plaatsje te geven onder General Chat, met DPC en het moddereter forum d'rin, 't is maar een suggestie hoor ;)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik stelde in een andere topic voor om de T.Net-meuk naar boven te verplaatsen en de General Chat-meuk juist naar beneden. Zo vermijd je ook evt. General Chatters die nergens anders posten behalve daar (ik geloof dat men dit liever vermijdt)

"I sit in my room and imagine the future."

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik vind het erg goed zoals het nu is. Maar da's ook maar een mening.

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Ik was gewend aan de DPC in oude staat. dus dat is makelijker maar ook dit zal weer wennen. Ik zit er niet zo erg mee!

Advanced sheep-counting strategies

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het past wat beter bij t.net dan bij general chat.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:58

NightBird

DPC-Crew Coding
Vandaar ook mijn ideetje hier.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Na 1 jaar past het ineens onderaan.. nee lekker logisch :(

Op 1280x1024 past het op fullscreen nog net op mijn scherm...

Als er nou maar 1 of 2 users kwamen maar er zijn maar 5 forums die meer posts bevatten, en dan moeten die gebruikers nu ineens gaan scrollen !

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 00:04 schreef Tom het volgende:
Het past wat beter bij t.net dan bij general chat.
waarom niret dan gewoon apart kop DPC onder generale chat waar DPC forum onder zit
want ik vind het niet passen tussen t.net want su la zijn er toch met een heel andere bedoeling als DPC. En wat maakt het uit dat het Onder generale chat staat niks toch :?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Er zijn ook nog wat andere plannetjes mee, deze stap is een beetje gedaan als voorbereiding daarop. Het is zeker niet de bedoeling DPC weg te stoppen, in de toekomst zal het wel duidelijker worden, kan er nu nog weinig over zeggen. Ik close deze topic, het lijkt mij beter even af te wachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.