Ik wil soms een gedownload filmpje kijken, maar ik heb geen zin om elke keer een dvdtje te branden. Dus toen kwam ik bij de mediaplayers terecht en omdat ik maar een arme student ben kwam ik bij dit (cheapo) ding aan.
Kent iemand het merk of heeft iemand er misschien zelfs ervaring mee?
Ik wil er soms iets opzetten met een ondertiteling om op mijn tv te kijken.
NEO Externe harddisk Mediaplayer Keops 160 GB USB 2.0
http://www.pixmania.nl/nl...e-harddisk-mediapla.html#
De Keops externe harde schijf mediaplayer van Néo combineert de voordelen van een grote externe opslagcapaciteit en die van een multimediaspeler.
Tevens heeft de Keops vele audio en video aansluit mogelijkheden. Daardoor kunt u eenvoudig vele audio- en videobestanden direct op uw televisie of stereotoren afspelen.
De Keops kan dankzij de grote opslagcapaciteit veel van uw bestanden bevatten en wordt geleverd met een afstandsbediening voor meer comfort, en zal uw huiskamer in een ware theaterzaal omtoveren.
Ondersteunde formaten:
Audio: MP3, AC3, WAV
Video: MPEG-2, MPEG-4, DivX, Xvid
Foto: BMP, JPEG (tot 5120 x 3840 pixels)
Algemene Informatie Capaciteit 160 GB
Interface PC: USB 2.0
Video: composiet, S-video, YPbPr/YCbCr
Audio: analoog stereo, coaxiaal, SPDIF
Overdrachtsnelheid Tot 480 Mbps
Afmetingen 200 x 153 x 58 mm
Gewicht 1,2 kg
Vereiste configuratie Beschikbare USB-poort
Inhoud Externe harde schijf, Afstandsbediening, A/V kabel, S-Video kabel, YPbPr kabel, USB 2.0 kabel, lichtnetadapter, CD-ROM
Kent iemand het merk of heeft iemand er misschien zelfs ervaring mee?
Ik wil er soms iets opzetten met een ondertiteling om op mijn tv te kijken.
NEO Externe harddisk Mediaplayer Keops 160 GB USB 2.0
http://www.pixmania.nl/nl...e-harddisk-mediapla.html#
De Keops externe harde schijf mediaplayer van Néo combineert de voordelen van een grote externe opslagcapaciteit en die van een multimediaspeler.
Tevens heeft de Keops vele audio en video aansluit mogelijkheden. Daardoor kunt u eenvoudig vele audio- en videobestanden direct op uw televisie of stereotoren afspelen.
De Keops kan dankzij de grote opslagcapaciteit veel van uw bestanden bevatten en wordt geleverd met een afstandsbediening voor meer comfort, en zal uw huiskamer in een ware theaterzaal omtoveren.
Ondersteunde formaten:
Audio: MP3, AC3, WAV
Video: MPEG-2, MPEG-4, DivX, Xvid
Foto: BMP, JPEG (tot 5120 x 3840 pixels)
Algemene Informatie Capaciteit 160 GB
Interface PC: USB 2.0
Video: composiet, S-video, YPbPr/YCbCr
Audio: analoog stereo, coaxiaal, SPDIF
Overdrachtsnelheid Tot 480 Mbps
Afmetingen 200 x 153 x 58 mm
Gewicht 1,2 kg
Vereiste configuratie Beschikbare USB-poort
Inhoud Externe harde schijf, Afstandsbediening, A/V kabel, S-Video kabel, YPbPr kabel, USB 2.0 kabel, lichtnetadapter, CD-ROM