Toon posts:

Wat moet ik vervangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeej,

ik heb een pc, dat konden jullie vast wel raden. Maar het probleem is dat (deze hoor je vast vaker), dat hij niet snel genoeg loopt. Ik zal nieuwe hardware moeten kopen maar wat? Ik zit een beetje in een moeilijke situatie omdat ik echt van alles kan kopen, maar ik ben bereid zo'n 150 euro uit te geven om mijn pc te updaten. Hier ff een lijstje met wat ik heb:

1500 mb ddr 400
een echt onbekend oud MSI moederbord
nvidia 6800gtx 256mb grafische kaart AGP (wil ik het liefste wel houden)
socket 478 Intel 2.66 Ghz Pentium 4
creative audigy 2 geluidskaart

en... daar blijft het ongeveer bij...

Duss... heeft iemand zin om mij te helpen?

Verwijderd

ik denk dat upgrade met dit systeem best zinloos is, merja wat wil je er mee gaan doen? alleen wat internetten of wil nog een paar games spelen , iets meer info graag

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

:w Welkom op GoT.

Er zullen wel mensen zijn die je willen helpen maar helaas, jouw vraag is niet toegestaan. Een tip: Hoe stel ik een systeem samen?

ARME AOW’er

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Upgraden is zinloos idd.

CPU is te traag, videokaart is te traag, geheugen dat niet dual-channel draait en een voeding die het niet meer gaat trekken als je al deze dingen upgrade'. Nieuw systeem is het beste.

Verwijderd

Als ik dit zo lees, lekker door sparen, en koop dan een mooi nieuw systeem. :)

Welkom hier trouwens. :)

Verwijderd

Topicstarter
nog 1 vraag en dan zwijg ik,

stel nou dat ik een 4CoreDual-SATA2 moederbord koop (pt880 pro, AGP en PCI-e zodat ik later eventueel kan overgaan naar pci-e)
met een intel core duo e6750 koop, is dat dan wat? of is dan 1 ding veel sterker vergeleken met de rest

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:34:
nog 1 vraag en dan zwijg ik,

stel nou dat ik een 4CoreDual-SATA2 moederbord koop (pt880 pro, AGP en PCI-e zodat ik later eventueel kan overgaan naar pci-e)
met een intel core duo e6750 koop, is dat dan wat? of is dan 1 ding veel sterker vergeleken met de rest
Dan zul je ook nog nieuw geheugen moeten kopen waarschijnlijk..

Ik denk dat je het beste gewoon volledig een nieuwe pc kan kopen. Wat wil je er eigenlijk mee doen? Gamen? Internetten? Videobewerking? etc.

Als je inderdaag gamed, dan zul je met je huidige videokaart ook niet ver meer komen in de next-gen games. Hoe graag je hem dus ook wilt houden, hij zal toch ook een bottleneck vormen voor de nieuwste games, zeker met een e6750 erbij.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 23:38 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

Thandor

SilverStreak

Dit soort topics zijn inderdaad niet de bedoeling :). Zie CSL Beleid - Ik wil mijn PC upgraden, hoe? en 'Welke moet ik nemen?' uit de PMG FAQ :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.