Mag het ff iets minder?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Door stewie, woensdag 24 oktober 2007 15:30

visual basic OS hé, Microsoft is a software development kneus.
en
Door stewie, woensdag 24 oktober 2007 21:36

ik heb het over al die meuk die ze applicaties durven te noemen.

ja een linux fanboy die windows gebruikt
beetje dom denk je niet?
[Reactie gewijzigd door stewie]
in: nieuws: 'Updaten drivers Vista kan leiden tot deactivatie'

Kweet niet of ie een pilletje teveel op hebt, maaruh wij tweakers zijn toch liev tegen elkaar.....stoor me sowieso aan die semi-scheldwoorden

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Schop een Modje is puur voor het forum bedoelt, jij moet in Tweakers.net Moddereter Forum zijn, dus even een tik daarheen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
moto-moi schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:12:
Schop een Modje is puur voor het forum bedoelt, jij moet in Tweakers.net Moddereter Forum zijn, dus even een tik daarheen :)
thanks doode......wist niet dat er verschil was, now I know.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, dat is ook gewoon een waardeloze thread. Er zijn daar een aantal mensen die gewoon lopen te flamen. Dit zie je trouwens niet zelden bij een MS-thread hoor. Reacties staan trouwens netjes op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint wel vermoeiend te worden dat soort threads te modereren.... Je zou toch denken dat die mensen eens gaan nadenken wanneer ze steeds op -1 staan.

IJdele hoop waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zitten wel een aantal mensen bij die veel in "bepaalde" threads posten en daar ook vaak op -1 eindigen. Het boeit ze waarschijnlijk weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
oOm eerlijk te zijn boeit mij dat hele modereren ook niet. Zal mij een worst wezen wie mij wat geeft, maar waar ik wel wat om geef is dat tweakers erlkaar onderling "uitschelden" of heel snel termen als dom, debiel, achterlijk noemen.

Moderatie is leuk voor de cijfer freaks, mij is het meer te doen om de discussie die eronstaat zonder minachting of loze termen.

Am jeder fall, het zal wel. Misschien dat het moderatie genoeg is als tik op de vingers, zat meer te denken aan een mod met een breakpoint opmerking, maar ik laat het aan de pro's over!

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
tweakers -> een aantal tweakers.
Een moderatie bepaalt of jouw post voor de meerderheid van het publiek zichtbaar is of niet en draagt behoorlijk bij aan je karma. Of dit wel of geen invloed heeft op het kunnen posten is mij echter nog niet geheel duidelijk.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seesar schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 04:44:
oOm eerlijk te zijn boeit mij dat hele modereren ook niet. Zal mij een worst wezen wie mij wat geeft, maar waar ik wel wat om geef is dat tweakers erlkaar onderling "uitschelden" of heel snel termen als dom, debiel, achterlijk noemen.

Moderatie is leuk voor de cijfer freaks, mij is het meer te doen om de discussie die eronstaat zonder minachting of loze termen.

Am jeder fall, het zal wel. Misschien dat het moderatie genoeg is als tik op de vingers, zat meer te denken aan een mod met een breakpoint opmerking, maar ik laat het aan de pro's over!
Dat is nu juist het doel van het moderatiesysteem: wil je niet lezen wat bestempeld is als afvalputje-reacties, lees dan op niveau 0 zodat die reacties buiten beeld zijn :)
Het gaat niet om de cijfers, het gaat om het kunnen filteren op kwaliteit.
Pagina: 1