Beste mensen,
Sinds gisteren heb ik opgemerkt dat mijn windows zeer lang erover doet om op te starten (5minuten)
Gister heb ik bestand en printerdeling geactiveerd, en enkele mediaplayers uitgeprobeerd. (moest 3GP en FLV kunnen afspelen is MPC geworden met storm codec BaoFeng.exe )
Soit, ik heb nu proberen te achterhalen met bootvis, en msconfig waar het probleem zou kunen liggen.
(Bootvis gaf trouwens ook nog een error)
Ik krijg echter geen enkele aanwijzing.
Mijn systeem start normaal op tot het bureaublad te zien is, en de twee login meldingen verdwenen zijn.Daarna duurt het 4 minuten voor explorer tevoorschijn komt.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan traceren, of enig idee wat er mis is?
Ik heb geen spyware/virussen ofzo, mijn systeem is zeer clean.
Ik gebruik windows XP proffesional
en ik heb met control userpasswords2 autologin geonfigureerd.
Ik heb gisteren geknoeid met gebruikers aucounts, ik heb ze nu allemaal geactiveerd
Sinds gisteren heb ik opgemerkt dat mijn windows zeer lang erover doet om op te starten (5minuten)
Gister heb ik bestand en printerdeling geactiveerd, en enkele mediaplayers uitgeprobeerd. (moest 3GP en FLV kunnen afspelen is MPC geworden met storm codec BaoFeng.exe )
Soit, ik heb nu proberen te achterhalen met bootvis, en msconfig waar het probleem zou kunen liggen.
(Bootvis gaf trouwens ook nog een error)
Ik krijg echter geen enkele aanwijzing.
Mijn systeem start normaal op tot het bureaublad te zien is, en de twee login meldingen verdwenen zijn.Daarna duurt het 4 minuten voor explorer tevoorschijn komt.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan traceren, of enig idee wat er mis is?
Ik heb geen spyware/virussen ofzo, mijn systeem is zeer clean.
Ik gebruik windows XP proffesional
en ik heb met control userpasswords2 autologin geonfigureerd.
Ik heb gisteren geknoeid met gebruikers aucounts, ik heb ze nu allemaal geactiveerd
[ Voor 8% gewijzigd door g4wx3 op 24-10-2007 21:20 ]